marți, 25 martie 2008

Psoriazis-tratament psoriazis

MARTURIA ELENEI:
Psoriazisul este o boala care are manifestari ciudate, la nivelul epidermei. Aparitia ei a avut loc pe fondul unor stari emotionale deosebite, in urma unor examene. Pe tot corpul au aparut pete rosiatice de diferite dimensiuni, care formeaza o crusta si senzatia de mancarime. Din punct de vedere medical boala nu are o explicatie concludenta,pentru ca nu se stie cauza care o genereaza, cert este faptul ca 1/3 din populatia globului sufera de psoriazis. Am incercat foarte multe tratamente dar in zadar,s-a localizat la nivelul genunchilor,coatelor si pe pielea capului. Nu stiu ce tratament sa urmez si ce regim de viata sa am ca sa scap de psoriazis.

Marturia Ginei
Bunica mea sufera de psoriazis de aproape 35 de ani. De cativa ani a descoperit o crema care o ajuta foarte mult, si anume ELOCOM. A observat ca daca foloseste aceasta crema frecvent ii dispar bubitele, insa daca nu o mai foloseste acestea reapar.

Psoriazisul nu are inca leac dar efectele lui pot fi limitate daca este urmat sfatul medicului.
Din punct de vedere clinic boala se manifesta prin placi si/sau placarde de dimensiuni si forme variabile, pe un fond eritematos, acoperite cu scuame uscate, sidefii.

Din punct de vedere al debutului este de remarcat ca, in general, psoriazis este o boala aparuta la varste tinere, chiar la copii si mai rar la varsta a III-a. Ea are o evolutie capricioasa, cronica, cu exacerbari periodice, de cele mai multe ori nelegate de vreun factor declansant evident. Tendinta sa la recidive poate fi permanenta, boala “nevindecandu-se” toata viata.

Se poate spune ca psoriazisul este

  • inca o mica/mare enigma a medicinii moderne;
  • in majoritatea cazurilor nu este o boala grava, ci numai inestetica;
  • nu este contagioasa;
  • nu este o infectie nici bacteriana, nici virala;
  • necesita multa atentie din partea pacientului in ceea ce priveste tratamentul;
  • este influentata in rau de consumul de alcool si de stres.
psoriazis

tratament psoriazis

tratament pentru psoriazis

denumire crema psoriazis
voiculescu

psoriazis tratament

tratamente psoriazis

psoriazis vulgar

despre psoriazis

tratamente naturiste pt
psoriazis

psoriazis pustulos


2 comentarii:

  1. dragi cititori,ma adresez voua cei bolnavi de psoriazis...eu am 26 ani si am ps de la 15 ani.am incercat toate unguentele din lumea asta,nu stiu daca este vreo unul neincercat dar acum va pot spune sincer,cu lacrimi in ochi ca DA,in sfirsit dupa atita timp vad o minima schimbare pe corpul meu...am zis ca le voi spune tuturor(sper ca cineva sa citeasca acest sms)..la mine boala era atit de agravata incit nu mai puteam iesi din casa,aveam f multe in special pe fata...dar acum folosesc HUMIRA injectii si pot sa va zic ca dupa 1luna 80-90% a disparut...da e adevarat!!!!! va rog sa incercati,acest medicament se da numai in cazul spitalelor specializate si e gratis...

    RăspundețiȘtergere
  2. daca doriti mai multe informatii va rog sami scrieti pe e mail:sfeclaigor@yahoo.it daca va pot fi de folos cu ceva.....CU CEA MAI MARE PLACERE...eu stiu ce inseamna asta....plus la toate e un tratament usor si se face o injectie la 2 sapt....atunci...merita!!!

    RăspundețiȘtergere

comenturi