vineri, 4 noiembrie 2011

Despre succes

Nu exista succes personal, succes individual. Exista un singur tip de succes. Acela de echipa.
Vad deseori in jur personaje capabile, care lupta pana in panzele albe pentru a demonstra contrariul. Sfarsesc singuri sau insingurati. Tristi. Goi.
Afirmarea eului, in exprimarea pe care o dadea Eliade in Huliganii, isi are definita varsta de exprimare intre 18 si 25 de ani.
Succesul poate fi doar unul singur, succesul de echipa.
Pentru ca nu traim singuri. Putem alege sa reusim singuri. Si atunci, in final, toata lumea va uita ca am reusit si va retine doar esecul nereusitei de a trai implinit social.
Sau putem alege, calea mai grea, de a reusi in echipa. De a accepta lipsurile si slabiciunile celorlalti. De a accepta, poate mult mai greu, lipsurile si slabiciunile noastre. Si vom regasi atunci in noi puterea de a ne accepta si de a ii accepta pe ceilalti. Pentru cei nascuti pentru leadership, chiar puterea de ne pasa efectiv de ceilalti.
Oamenilor nu le va pasa cat de mult stii pana cand nu vor sti cat de mult iti pasa.
Scriind aceste randuri, imi dau seama cat de greu imi va fi sa respect cele de mai sus. Stiu doar ca o voi face.
sursa:www.codrinscutaru.blogspot.com

Un comentariu:

  1. frumos spus!!! dar ca jucator de pariuri Romania, consider ca reusesti daora tunci cand te bazezi pe unul Dumnezeu si pe propiile forte. Imi amintesc o mica istorioara care ma invata taica-me cand eram copil. Intr-o zi mi-a spus sa sar din copac pentru ca ma v-a prinde. am sarit si am cazut efectiv pe asfaltul lovindu-ma rau. nu am inteles de ce a facut asta. apoi peste ani reflecatnd, am inteles ca nu ai dreptul sa te bazezi pe nimeni, nici chiar pe familie. asta nu insemana ca nu trebuie sa lucrezi in echipa. da, daca esti destul de inteligent stii sa-i alegi pe cei care vor lucra in locul tu, iar tu vei fi coordonatorul... dar totusi, asat tien pe o perioada scurta. insa, nu poti construi nimic daca nu incepi singur cu Dumnezeu in suflet si cuget. sa stii fiecare arie a busienss-ului pe acre il incepi. apoi, poti lua mai multi oameni sub aripa...

    RăspundețiȘtergere

comenturi