joi, 3 ianuarie 2008

sfaturi cumparare masini straine

1. fa rost de un tester vag com +laptop (daca se poate). ambreiajul sa aiba cursa lunga (dupa 100 mii cam de pe la jumate) .sa nu fluctueze turometrul la relanti (sau sa tremure portierele din fata cand sunt deschisesa nu fie lovita preferebil propritar sa nu fi fost o firma (multi soferi si...). carte service (dar sa te duci so verifici ) sa nu trancane cand dai prin gropi !sa nu fie calda cand te duci so vezi so probezi macar 20 -30 km in forja !(la greu) sa traga bine sa nu scoat fum nici la rece un test la viteza ff mare pe autostrada sa nu huruie cutia sau ceva rulmenti !!(200 km /h)pedalele volanul schimbatorul ,mocheta de sub pedale sa nu prezinte uzura (acecenruata)sa nu faca vreun zgomot mai deosebit motorul!
la care as mai aduga uzura interioara (te uiti cu atentie la uzura de pe nuca schimbatorului,frana de mana,volan,manere usi,pedalier,scaune)si vezi sa nu fie sarita vopseaua intre aripi si usi iar lufturile sa fie perfecte
cate filtre si daca are curea de distributie sau lant

Nr-ul real de km, precum si interventiile care s-au facut in service-uri autorizate vw(doar acestea) se pot verifica dupa seria de sasiu NUMAI daca tara din care provine masina foloseste sistemul centralizat de date. de ex, o masina care vine din Franta, si care are service-ul facut acolo, chiar si in reprezentante vw, nu se pot verifica, deoarece Franta nu foloseste acest sistem. La fel daca masina a fost service-ata in alte ateliere, altele decat cele vw, nu se poate verifica. KM reali ai unei masini nu se pot afla decat comparand km pe care ii avea masina l aultima interventie in service si cat are in momentul acesta la bord; ca se pune testerul si se vede, este o poveste.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comenturi