joi, 19 iunie 2008

Concurentii MAGIC TAXI



K anal D lanseaza o noua emisiune, de tip Big Brother, de la care se asteapta audiente cel putin la fel de mari precum cele obtinute de bine-cunoscuta "Nora pentru mama" . Insa, de aceasta data, amfitrioana emisiunii este mai tinara colega a Gabrielei Cristea, blondina Ilinca Vandici.
De luni pana vineri, de la ora 11:30, urca-te la volanul MAGIC TAXI, alaturi de concurentii noii emisiuni prezentate de Ilinca Vandici! Toti concurenti care vor locui in aceeasi casa (fosta casa Nora pt. mama) si se vor implica in proiecte umanitare, fiecare dintre ei trebuind sa dea dovada de cel mai pur altruism si empatie. Totodata, se vor strădui, cu sprijinul telespectatorilor, să facă tot ceea ce depinde de ei pentru ca proiectele in care se implica sa aiba succes. In cazul de fata succesul materializandu-se in obtinerea de resurse financiare pentru cei incercati de soarta. Ceea ce nu va fi un lucru tocmai usor de indeplinit, fiindca la sfarsitul fiecarei curse vor fi asteptati chiar de oamenii care si-au pus sperantele in sprijinul lor.

Rivalitate, prietenie si solidaritate, toate pentru premiile fabuloase, a caror valoare cumulata este de 300.000 de lei. Dintre cei 31 de candidati, 16 norocosi vor fi alesi pentru prima finala MAGIC TAXI.

CONCURENTII:

-
Iulian, Raluca, Gabriel, Madalina, Bogdan, Corina si George au de rezolvat doua cazuri speciale
-Andreea, Dan, Olimpia, Laurentiu, Catalina si Cornel

10 comentarii:

  1. ma enerveaza foarte rau olimpia c. si daniela as vrea sa fie eliminate . Olompia S va fi castigatoarea!Imi place si Raluca , DanI.

    RăspundețiȘtergere
  2. Carol e un nesimtit uneori....shi Daniela se crede sefa ar trebiu sai mai taca gura aia....iar Jeni.nu stiu de ce a venit in emisiune..pentru vedetism sau pt ce?........Oricum imi plac mult Olimpia S shi Raluca...sper sa castige..:D

    RăspundețiȘtergere
  3. adrian este cel scump si cel mai frumos baiat din casa......este si foarte cuminte.......merita sa castige..........il pup dulce si sper sa ii transmiteti asta......scumpik

    RăspundețiȘtergere
  4. suppper emisiune.......in legatura cu anumiti concurenti....daniela se da mare sefa shi comanda pe toata lumea.......carol shi jeni se tin mereu dupa fusta ei shi fac mereu ce zice ea... mai ales jeni ...nu stiu de ce a intrat in casa, e o falsa......oricum imi place tare mult de dan {muschiulet} e cel mai dragut din casa............dar are shi el momentele lui in care nu-l suport....... imi mai placea mult de raluca {pacat ca a plecat},...............sa castige cel mai bun......

    RăspundețiȘtergere
  5. mie mi se pare ca madalina e cam falsa shi mi-as dori sa castige catalin!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. imi pare rau d adriana ca este in grupul vesel...este cel mai dargutz si glumet si pt varsta lui cred ca sti3 sa vorbeasca sa se comporte...si eoo sper sa castige...:X:X:x cred ca merita dar sper sa nu imparta premiu cu cei din grupul lui....;)) defapt cred ca grupul vesel in strica catalin si jeni...daniela nu am ce zice este o fata care sti sa vb si sa si coporte lui dan.G nu ii vad rostu in acest concurs cred ca este ff invidios...si se crede prea intelegent...Madalina este prferata mea si sincera sa fiu cred ca se potriveste fff bn cu Adrian:X Va pupik ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma scuzatzi emotile nu adryana ci adryan:X

    RăspundețiȘtergere
  8. ba ala sau aia care zici ca este un nesimtit carol. lasa baiatul in pace ca el e preferatul meu sincer.mie imi place fff mult de stefan ca e cel mai simtit din casa. sper ca el sa castige. cat despre jeni, e o nesimtita. dc a zis de stefan ca i-ar fi dat un pumn in fata?

    RăspundețiȘtergere
  9. Daniela Va fii una din cei 3 castigatorii!! Haiii Daniela !!!am trimis 22sms ....

    RăspundețiȘtergere

comenturi