joi, 19 iunie 2008

Oua de prepelita


Eu am facut anul trecut o cura cu oua de prepelita si m-am simtit bine, in general.. dar nu stiu sigur daca de la ele sau din alte cauze. Deunazi am gasit un site care ofera informatii despre ouale de prepelita si acum am aflat ca sunt bune pentru o gramada de lucruri. Mi se pare ca se pot si comanda de la ei.. cred cel putin.

Voi ati tinut cure cu oua de prepelita? Au avut efecte bune? ..sau a fost doar impresia mea atunci?

Medicina naturistă modernă recomandă curele de ouă de prepeliţă în următoarele afecţiuni:

Combaterea proceselor degenerative ale organismului (240)
Revenirea spectaculoasă după stres şi epuizare fizică (240)
Potenţează efectul pozitiv al medicamentelor datorită acţiunii antialergice (120-240)
Boli de dereglare a metabolismul: arteroscleroză (240), obezitate (240), hipercolesterolemie (240), diabet (240), gută (240)
Terapia bolilor alergice: astm (240), conjunctivită (120), rinite alergice (240), urticarie (120)
Terapia bolilor respiratorii: tuse (120), sinuzite (240), amigdalite (120)
Terapia bolilor digestive: ulcer (240), reglarea acidităţii gastrice (120)
Terapia bolilor hepatice (240)
Terapia bolilor circulatorii: anemie (240), hipertensiune (240)
Terapia bolilor sistemului nervos (240)
Terapia bolilor de rinichi (240)
Îngrijirea tenului şi a pielii (240)
Previne căderea părului (50)
Numărul de ouă consumat se stabileşte în funcţie de afecţiune.

Ouăle trebuie spălate înainte de a fi sparte şi se consumă dimineaţa, în stare naturală, sau după preferinţă frecate cu o lingurinţă de miere sau iaurt, pe stomacul gol.

Pentru un efect sută la sută se recomandă a nu se consuma alcool; prima masă se serveşte după o jumătate de oră.

Curele sunt întrerupte de pauze de 21-120 de zile şi se pot relua de 3-4 ori.

sursa Oua de prepelita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comenturi