vineri, 20 iunie 2008

tratamente hemoroizi

Tratament garantat 100% vindecare completa si definitiva, cu supozitoare cu Propolis si pulberi din plante medicinale.
Aparitia suferintelor anale si a complicatiilor lor impun interventia terapeutica. In cazul esecului tratamentului medicamentos clasic, se impunea interventia chirurgicala ca metoda radicala de rezolvare a acestor boli. Interventiile chirurgicale sunt, de cele mai multe ori, dificil de suportat de catre pacienti, deoarece presupun efectuarea unei anestezii, presupun dureri postoperatorii intense si pe durata a mai multor zile, in ciuda calmantelor administrate, pregatire preoperatorie speciala (clisme etc.), post de mai multe zile postoperator, pentru ca regiunea proaspat operata sa nu aiba contact cu scaunul, suferinte suplimentare care, in contextul acestor afectiuni (ele insele generatoare de suferinte penibile, uneori redutabile, sechele importante si incapacitati de munca), nu sunt acceptate intotdeauna de bolnavi. In plus, perioada de spitalizare si concediile medicale scot bolnavii din sfera lor de preocupare, afectandu-i atat profesional, cat si material.

Andreea spune:
dupa ce am nascut am avut probleme cu hemoroizii si med.ginecolog mi-a recomandat urmat reteta.se face un am.in parti egale din ung.Pymafucort,Proctoglyvenol si Lasonil si se unge locul respectiv de 2-3 ori pw zi.In acelasi timp se fol. si sup.Proctoglyvenol.Dupa cateva zile am scapat si sunt cinci ani de cand nu am mai avut probleme.

ANCA spune:
seara, inainte de culcare, se ia un cartof, se curata coaja si se taie o feliuta pe care o modelam sub forma de supozitor. Ca sa fie mai usor la introdus, se unge "supozitorul" cu putin unguent de galbenele. Eu am tinut aceasta cura jum de luna si pot sa spun ca nu am mai avut probleme (inainte era groaznic, am avut o criza in timpul sesiunii si la un examen imi venea sa ies din sala fiindca nu mai suportam sa stau jos).
Sanatate multa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comenturi