luni, 27 aprilie 2009

cadou de la Sfântu Gheorghe

Am vrut să fac un şablon care imită noduri din lemn pentru a fi utilizate cu spray de vopsea. Am fost inspirat de a proiecta un brand Hambly, ci după cel puţin 2 oră a fost abia jumătate. Total din ce Sunt la fel de nerăbdător ca au vrut să demonstreze într-o hârtie. Am aplicat-o de două ori în mijlocul paginii şi a găsit un interesant fundal. Adauga un pix, unele stele galbene, o serie de fotografii, care a fost acolo (Îmi place lucrul cu mici fotografii) şi a terminat cu o mulţime de cusut. Rezultatul este o pagina si-mi place foarte kitsch!
Nu am terminat de şablon, dar voi, pentru că am nişte idei de proiecte cu ea.

De asemenea am vrut să spun că intrările în casa pentru următorul trimestru Elizalde de resturi sunt deschise (mai multe informaţii în coloana din dreapta)! Locurile sunt limitate!

În cele din urmă, dacă nu aveţi un cadou de la Sfântu Gheorghe, amintiţi-vă de proiectare a punctelor de foarte cool cărţi şi distractiv pentru a fi un foarte specială şi economică în detaliu. Puteţi vedea în desenele mele Etsy magazin. Dacă aveţi nevoie de mai multe informaţii, contactadme prin e-mail:)

Asta e tot, toată lumea bună weekend şi mulţumiri pentru vizita!

Se pare că în această săptămână am putea să-ţi arăt de ATC duminică la timp! Presupun că e din cauza de vreme insorita avem astăzi că dă-mi de energie. Sunt atât de nerăbdător să vină de primăvară. Acest an este tooo timp de iarnă!

Oricum, ATC este un mozaic de diferite americană se confruntă cu desene pentru a ne aminti de uimitoare diversitate de poporul nostru în ciuda aparent asemănare. Cu totii avem doi ochi, doua urechi, un nas si o gura, dar noi suntem tot atât de diferite. Ma uit de persoane cu o mai mare atenţie de atunci (în special în metrou) si este minunat sa vezi ca toti avem un anumit lucru care face noastre speciale de frumusete.
Definiţia de dispunere este o pagina am făcut în această săptămână într-o primă recoltă la domiciliu (3, pentru că noi am fost, dacă nu am putea potrivi mai mult:). Ideea a fost de a face un model Woodgrain (pe baza Hambly design-ul) pentru a fi utilizate cu spray vopsele, dar după 2 ore am fost încă de la jumătate. Am vrut să-l verificaţi, oricum, aşa că am aplicat-o de două ori pe aceeaşi pagină pentru a obţine o distracţie fundal pe centru. Apoi am adăugat o pană, unele stele galbene, mici fotografii (place să lucreze cu el) şi o mulţime de nebun de cusut. Rezultatul este kitschy şi chiar îmi place. Nu m-am completă a vopsi încă, dar o voi face pentru ca am niste proiecte în minte cu asta.

Doar cu două săptămâni înainte de resturi clasele a începe din nou! Am idee de proiect, dar chiar trebuie să lucrez la el. Voi face acest lucru maine!

Lovely weekend şi să vă mulţumesc pentru oprirea de către!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comenturi