luni, 13 aprilie 2009

forgasmic: A murit nevasta lui Florin Salam

forgasmic: A murit nevasta lui Florin Salam

29 de comentarii:

  1. dumnezeu s-o ierte. florine ai grija de copii ca viata e foarte dura

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi oare tare rau pentru ea deoarece era tanara,frumoasa si avea tot ce isi dorea. florin salam sufera .v-a mai suferi un timp si nu cred ca o v-a uita vreodata dar viata merge inainte iar el trebuie sa se conformeze cel mai pacat este k stefania o femeie atat de tanara si frumoasa o sa putrezeasca in pamant,cred eu mult prea devreme. dumnezeu sa o ierte

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare nespus de rau.....ascult cu drag muzica lui Florin,este cantaretul sufletului meu,ca sa spun asa..!Nu stiu ce sa spun,cuvintele nu-si au rostul acum!Atat de frumoasa...plina de viata..Dumnezeu stie ce face,dar..pe acest inger de femeie nu trebuia sa-l ia..!Sau poate a vrut sa aiba alaturi cel mai frumos si delicat inger..de aceea a luat-o pe Stefania..!Condoleante din toata inima!Florin suntem alaturi de tine...noi fanii tai,care varsam lacrimi sa udam calea Stefaniei pana la cer...

    RăspundețiȘtergere
  4. ZI AM FOST SUNAT ,FANICA SA INTERNAT....SI INTR-O CLIPA DOAMNE GREA....A MURIT FANICA MEA....LA MULTI LE-AM CANTAT DE JALE,VORBE DULCI LA INMORMANTARE,,,MIE CINE IMI STINGE FOCUL,,CA NU IMI MAI GASESC NICI LOCUL,,,,MA RAPUS O SUPARARE DE MA DAT JOS DIN PICIOARE ....SCOALA-TE FANICA MEA..SCOALA-TE NU MA LASA.........HAIDE LAUTARE TARE ,,CANTA MI CEVA DE ASCULTARE ,,,,CA FANICA A PLECAT....SUNT SINGUR SI SUPARAT

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumim pt toate incurajarile..o sa fie tare Florin pt k are 2 copii de crescut pe Bety Daniel!Dumnezeu asta avrut sa o a pe Fanica noastra!Doamne ai grija de ea !Doamne dai putere lu Florin!suntem terminati q totii!!1VA MULTUMIM

    RăspundețiȘtergere
  6. astae viata merge inainte nu poti da timpul inapoi

    RăspundețiȘtergere
  7. ce rau imi pare era tanara foarte frumoasa si o mama si oi sotie iubitoare imi pare foarte rau sincere condoleanta...

    RăspundețiȘtergere
  8. Condoleantze familiei....si sa ai grija dde copii cum stii u mai bine:(

    trebuie sa fii tare si xce ar fii stii k noi iti suntem alaturi:X:((

    si nu te lasa de cantat k u faci tot in muzik:((

    Imi pare rau viatza ti`a dat o lovitura pe care nu o meritai:((

    RăspundețiȘtergere
  9. CONDOLEANTE IMY PARE FOARTE RAU PENTRU CEY 2 COPYY LASATY FARA MAMA D-ZEU SA O YERTE

    RăspundețiȘtergere
  10. condoleante din partea calarasenilor ne pare foarte rau pentru ce sa intamplat d-zeu a fost foarte nedrept k tine si familia ta dar akm trebuie sa fii tare pentru copii tai k au nevoie de tine tot calarasu e alaturi de tine

    RăspundețiȘtergere
  11. Aici se vede florine kt te iubit esti de romani...au murit artisti consacrati ai romaniei si cred k nu au fost atatea pareri de rau kte sunt la moartea iubitei tale sotii...pt ea era o parte din tine si suntem ingroziti la faptul k practic a murit jumatatea din tine...oricum fii puternic si nu te lasa de muzik eu una iubesc muzik kre o knti si apreciez efortul kre il depui...poate k sa ne simtim noi bine cu muzik ta ai pierdut multe zile alaturi de fanica, zile kre acum ai da orice sa le poti avea...te iubim FII TARE

    RăspundețiȘtergere
  12. florin imi pare rau de sotia ta dar acum trebuie sa fii tare de dragul copiilor noi suntem alaturi de tine si te iubim si iti intelegem suferinta

    RăspundețiȘtergere
  13. cel mai greu lucru in viata este sa pierzi persoana pe care o iubesti cel mai mult...florin tu ti-ai pierdut jumataea...nu am cuvinte sa pot spune cit d rau imi pare ;(((..condoleante si fii tare viata merge inainte alaturi d cele 2 comori pe cre ti-lea lasat stefania

    RăspundețiȘtergere
  14. imi pare tare rau te rog sa fi tare si nu te lasa de cantat lupta in continoare pentru copii tai dumnezeu so ierte suntem alaturi de tine toti fanii tai

    RăspundețiȘtergere
  15. Pakat .. a fost o iubire frms .. rar asa o iubire ca a lor orke ar fi gresit ar fi iertato rar asa barbat .. trebuie sa fie tarre pentr copii .. pentr k ea ia lasat o avere mare si frumoasa doi copii ..Pakat deiubirea lor si de ea .. Dumnezeu ia omeni buni la el .. iar ea e sus la Dumnezeu .. pentrk el aja a vrut sa fie akolo sus si sa vada tot ce se intampla in juru lu salam .. si kne e langa el akma in klipe grele

    RăspundețiȘtergere
  16. Condoleante familiei si celor dragi ...Dumnezeu sa te odihneasca in pace FANICO ...

    RăspundețiȘtergere
  17. Condoleante familie ...si dak este adevarat ce am auzit eu..k fta lui Florin Salam nu stie k mama ei a murit este foarte rau..pt k dak nu o vede in ultimele 3 zile cat my sta acasa..nu o so mai vada toata viata ei..(daniela din prahova-camine)

    RăspundețiȘtergere
  18. regret ceea c ti s intampla florine......eu una nu mai sunt intreaga l minte..dupa c am aflat..ai grija d ingerasii trai frumosi...stefania e printre ingeri....in sapt mare sa stii k portile RAIULUI sunt deschise...eea e in RAi acu.....ai grija de tine

    RăspundețiȘtergere
  19. dupa cum am zis in comm d alaturi.....te mao rog cv..nu te lasa d cariera..te rog eu......fii tare florine..nu ceda..pt copii tai fa asta ji pt zana,steua ,printesa ta stafania kre e pintre ingeri acum...(larysa onesti)

    RăspundețiȘtergere
  20. Saracuta de ea! Ati auzit ca cucuveaua a canta toata sapatamana? dar nu asa cum canta ea cu un glas straniu si cainii latrau a pustiu? a avut o moarte sranie saracuta de ea ! dar va dati seama copilasi ei? cred ca as muri fara mama mea! a plecat foarte tenara printre ingerasi! ea era o printesa

    RăspundețiȘtergere
  21. salam, sunt un mare fan al tau yonutz din calarasi imi pare rau pentru tot ce sa intamplat cu printesa vietii tale dumnezeu so ierte: dar tu akm trebuie sa fii tare si sa te gandesti la copii tai; nu te lasa de muzica ca esty cel mai bun manelist, tineo tot asa cu muzica; cu mult respect din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  22. Imi pare rau pt ea, era asa de tanara si de frumoasa D-zeu sa o ierte iar tu Florin trebuie sa fi tare pt k ai 2 copii de crescut regret nespus de rau dar uneori trebuie sa accepti realitatea asa cum este.

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi pare foarte rau de ea pentru ca era tanara shi frumoasa.Dumnezeu sa o ierte.Florin trebuie sa fii tare pentru ca ai 2 copii de crescut.Stiu k iti este greu dar asa este realitatea.Imi pare nespus de rau pentru ce s-a intamplat.Gandest-te la copii tai si iubeste-i foarte mult si chiar daca mama lor a plecat acolo sus in ceruri,aminteste-le de ea in fiecare zii ca sa-si aduca cu foarte mare drag aminte de ea.Iti trimit condoleante din partea mea shi nu te lasa de muzik pu k este pacat.Canti foarte frumos shi te apreciez.DUMNEZEU S-O IERTE SHI SA SE ODIHNEASCA IN PACE.

    RăspundețiȘtergere
  24. Sincere condoleante fam lu Stefania si lu Florin Salam...capul sus Florin mai ales k ai shi 2 ingerasi....chiar imi pare foarte rau de ea pt k era prea tanara si prea frumoasa....aratale dusmanilor tai cn e SALAM...si pt cei kre se ucura de moartea Stefaniei am si io un mesaj..,o sa vedeti shi voi ce e in sufletul lui Florin atunci knd va muir cineva din fam voastra satanistii dreq...Florin capul sus si ai incredere in D-zeu...sunt igura k printesa ta Fanica va fii mult mai mult mandra de tine....ink o data sincere condoleante

    RăspundețiȘtergere
  25. Sincere condoleante fam lu Stefania si lu Florin Salam...capul sus Florin mai ales k ai shi 2 ingerasi....chiar imi pare foarte rau de ea pt k era prea tanara si prea frumoasa....aratale dusmanilor tai cn e SALAM...si pt cei kre se bucura de moartea Stefaniei am si io un mesaj..,o sa vedeti shi voi ce e in sufletul lui Florin atunci knd va muir cineva din fam voastra satanistii dreq...Florin capul sus si ai incredere in D-zeu...sunt sigura k printesa ta Fanica va fii mult mai mult mandra de tine....ink o data sincere condoleante

    RăspundețiȘtergere
  26. imi pare rau de sotia ta.......nu te lasa doborat de suparare...fii tare k suntem alaturi d u si te iubim mult

    RăspundețiȘtergere
  27. florin salam fi tare te rog mult sunt un baiat tare sufletist am ramas fara de tata si mama si cresc doi fratiuori numai eu stiu cit e de greu

    RăspundețiȘtergere
  28. cine ma poate ajuta,am o prietena care este identica fanica,dak se aranjeaza este exact fanica k eu nu pot sa cred k a murit inca,poate dak ar vedeao salam si ar mai reveni,i ar mai alina durerea.croco_augustin

    RăspundețiȘtergere

comenturi