marți, 14 aprilie 2009

Inmormantarea Stefaniei Salam




Duminica seara, trupul neînsufleţit al Ştefaniei Victoria Stoian a fost adus de la Spitalul de Urgenţă Floreasca la vila lui Florin, din cartierul Berceni, acolo unde au venit peste 5000 de oameni ca sa isi ia ramas-bun de la "printesa sufletului lui Salam". Cantaretul este in stare de soc, nu vorbeste cu nimeni si nu aude pe nimeni, sta la capataiul sotiei, mangaind-o pe frunte. Nu poate intelege de ce D-zeu s-a grabit sa ii rapeasca fericirea.
Cei care au cunoscuta pe Fanica spun ca e
ra o femeie foarte buna, careia ii era mila de semeni si ii ajuta cu ce putea. Odata, la 2 noaptea, a venit cu copilul in brate la emisiunea Marilenei Barata, "Oameni care ajuta oameni", pentru a ajuta o persoana bolnava.
Frumoasa Stefania va fi inmormantata la Cimitirul Berceni, miercuri la ora 14.



96 de comentarii:

  1. imi pare foarte rau ptr ce i sa intamplat nevestei lu salam sincere condoleantze.Florine fii puternic ca potii trece peste acest moment!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau k s-a intamplat asa ceva noi nu avem ce sa facem ca s-o aducem inapoi dak dumnezeu a vrut asa!!!!!!!!!acum e important sa fii tu florine mama si tata in casa si sa ii iubesti pe opii tai acum mai mult ai grija de ei de frumosii tai copii!!!!!!!numai bine si d-zeu sa o ierte pe fanica ta!!!!!!!si nu uita ca te iubeste toata romania !!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. tot focsaniul e alaturi de tine si sufera alaturi de tine!!!!!!!!!!!!!!sincere condoleante!!!!!!!ikkkk_dany

    RăspundețiȘtergere
  4. condolante florine trebuie sa fi tare mai mul ca ori cand faua pentru copilasi tai sincere condolante

    RăspundețiȘtergere
  5. dumnezeu so ierte. si ne pare rau pentru tot ce sa intamplant condoleantze din parte noastra arad adi_italianul20 si fi tare salam.

    RăspundețiȘtergere
  6. sincere condolante,si fi tare pt. ca toti trebuie sa trecem prin momente dastea chiar daca sunt dureroase,si sa sti ca oricum Dumnezeu te iubeste.EU SUNT POCAITA ,SI TI SPUN SA TE ROGI MULT CA DUMNEZEU TE VA ALINA,DUMNEZEU SA TE BINECUVINTEZE SI SA TE INTAREASCA.

    RăspundețiȘtergere
  7. fii tare florin.....pt mine esti manelistul meu de suflet....sincera sa fiu mi-au dat lacrimile cand am aflat veste....stiu ca o iubeai din tot sufletul...de aceea aveai si videoclipuri cu ea.....sincere condoleante....

    RăspundețiȘtergere
  8. imi pare foarte rau...nu exista durere mai mare ca asta..!cuvintele sunt de prisos...d-zeu s-o ierte..

    RăspundețiȘtergere
  9. imi pare ft rau florine .....stiu ca e greu sa treci peste acest moment da fi tare si nu te lasa de manele...ejti nr1 si esti si foarte iubit

    RăspundețiȘtergere
  10. sincere condoleante.....dumnezeu sa o ierte..stiu k iti este greu sa treci peste momentele astea cumplite dar nu te lasa invins de durere.....DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA.....

    RăspundețiȘtergere
  11. sicere condoleante Florin..!!!imi pare foarte rau pentru sotia ta ,nimeni nu se astepta sa se intample asa ceva..asta este viata asa a vrut Dumnezeu sa ia la El un inger,o persoana asa buna q suflet curat si sincer..stiu ce este in sufletul tau ai grija de tine si mergi mai departe stiu k este greu dar pentru copii tai trebuie sa o faci..imi pare foarte rau pentru ce sa intamplat sincere condoleante..DUMNEZEU SA O ODIHNEACA IN PACE..noi te iubim si te sustinem!!o

    RăspundețiȘtergere
  12. asta e.. in viata ai parte ji de necazurii unele mai grele altele mai usoare dar trebuie sa traim in continuare visul ....trebuie sa avem speranta....fi tare florin,ai incredere in tine numai aja vei reusi sa treci peste asta...sicere condoleante

    RăspundețiȘtergere
  13. imi pare nespus de rau:(:(:( nu stiu qm o fata asa de tanara sh de frumoasa sa moara... sicere condoleantze sh florin sa fie tare pt copii lui kre sunt niste ingerasi:X:*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. imi pare nespus de rau:(:(:( fii puternik!! terebuie sa treci peste asta mai ales de dragul copiilor care sunt superbi:X

    RăspundețiȘtergere
  15. nu sunt manelista inraita dar chair imi pare rau pre ce`ia ce ti se intampla..mereu Dumnezeu ia ingerii buni de langa noi...condoleante si Dumnezeu sa o ierte:(:(...Trebuie sa fii optimist si sa inecrci sa treci peste ptr k,,copii au nevoie de tine...:(:(

    RăspundețiȘtergere
  16. dumnezeu sa te binecuvinteze florin,,si sa te intareasca s treci s peste asta ,si sfatul meu este SA TE POCAIESTI AMIN.

    RăspundețiȘtergere
  17. sincere condoleante.fii puternic ca tia lasat o mare avere in urma ei ...cei doi copii pentru care tu va trebui sa fii tare.suntem alaturi de tine toti cei din torino.DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA.

    RăspundețiȘtergere
  18. dumnezeu sa odihneasaca in pace acolo sus intre ingeri

    RăspundețiȘtergere
  19. regrete eterne din partea calarasenilor florine fii tare in continuare si cresteti copii asa cum stii tu

    RăspundețiȘtergere
  20. dumnezeu culege cea ce este frumos si bun asa k a aleso si pe ea deoarece era o finta buna

    RăspundețiȘtergere
  21. imi pare rau de copii...si eu am 2 verisori care la fel au ramas fara mama la o varsta apropiata copiilor tai ...e groaznic..dar va vetzi ajuta reciproc sa treceti peste asta !!trebuie sa poti ,pt copii tai ;)condoleante

    RăspundețiȘtergere
  22. imi pare nespus de rau k o persoana asa de frumoasa precum STEFANIA o adevarata printesa s- a stins
    n
    merita si ea sa traiasca sa si vada copilasi mari imi pare nespus de rau sincere condoleante dar asa este DUMNEZEU ea ingeri sa i fie alaturi , iar ea era un inger frumos , o zana DUMNEZEU S-O ODIHNEASCA IN PACE:(:(:(

    RăspundețiȘtergere
  23. azi vi s_a intamplat voua...maine putem fi noi in locul vostru....si eu iubesc enorm de mult si am incercat sa ma pun in locul tau si e graoznica numai ideea ca l_as putea pierde,dar gandestete ca viata ta merge inainte de dragul copiilor vostri care merita ce este mai bun...odihneasca se in pace!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. imi pare sincer rau pt ce i sa intamplat sotiei tale! dar fi tare k ia de akolo de sus te va vedea mereu j te va iubi viata merge inainte nu sti ce iti rezerva viitorul!!! sincere condoleante j ai grija de cei doi copi ai tai k sunt tot cei mai drag pe lumea asta

    RăspundețiȘtergere
  25. dumnezeu a ales o zana si a lasat singur un print dar ori unde va odihni ea va fi mereu alaturi de el

    RăspundețiȘtergere
  26. fi tare florin nu uita ca ea tia lasat 2 ingerasi care sunt cei mai scumpi din lume si tot timpul va va veghea si va va iubi nespus de mult

    RăspundețiȘtergere
  27. Esti fortza Florine asta este sunt sigur ca o sa treci si peste aceasta pasa urata.Viata merge inainte...Condoleante Fam.Salam!!

    RăspundețiȘtergere
  28. tot argesul este alaturi de tine fi tare ptr copilasi tai

    RăspundețiȘtergere
  29. condoleante florine.era foarte frumoasa pacat mare pacat.:-(

    RăspundețiȘtergere
  30. Iarta-ma florin da trb sa ai si thu suflet nu renunta la manele te rog mai ales akum ....imi pare ft rau pt ea era ft frumoasa alaturi de tn va staea super excelnt ...imi pare rau pt copii iati crescut inpreuna sh akum ea moare cred ca copii plang dupa ea ...sincer imi pare ft rau pt ea sh pt copii sh pt tn ...condoleante familia.salam!!!

    RăspundețiȘtergere
  31. Sincere condoleante lui Florin Salam si familiei lui. imi pare sincer rau ca s-a stins asa devreme. ai grija de tine si de copiii tai ca au nevoie de tine. Dumnezeu sa o ierte!

    RăspundețiȘtergere
  32. florin imi pare oarte rau pt ce s-a intamplat.nu ma asteptam la asa ceva.styu k-i greu dar trebuie sa fi tare.imi pare nespus de rau.condoleante

    RăspundețiȘtergere
  33. este o durere care nu se poate exprima in cuvinte, nu te lasa invins de soarta, sincere condoleante......

    RăspundețiȘtergere
  34. DUMNEZEU SO IERTE SI SO ODIHNEASCA IN PACE PE PRINTESA TA STEFANIA SINCERE CONDOLEANTE FLORINE FI TARE NOI TE IUBIM:*:**::*:alexandra_adina7

    RăspundețiȘtergere
  35. Florine imi pare raw pentru sotia ta ji nu te lasa de muzik pt k ejti nr1 la manele

    RăspundețiȘtergere
  36. condoleante florin... imi pare rau ca zana ta tea parasit ... fi tare si ai grija de copilasii tai ... si de tine :X:X:X daca se poate sa vb pe mess te rog sa iei id meu capsu_cu_frisca te pup si fii tare

    RăspundețiȘtergere
  37. Florin imi pare nespus de rau ptr ce i sa intamplat princesei sufletului tau :((:((:((
    dar trebeuie sa fi tare si sa mergi mai departe gandesteca ai 2 copilasi rar intalniti si trebuiesa lupti ptr ai nusa faci in ciuda la dusmani ...te iubesc mult si ador toate melodiile tale :X:X:X

    condoleante !!!

    RăspundețiȘtergere
  38. Florin imi pare nespus de rau ptr ce i sa intamplat princesei sufletului tau :((:((:((
    dar trebeuie sa fi tare si sa mergi mai departe gandestete ca ai 2 copilasi rar intalniti si trebuie sa lupti ptr ai nu sa faci in ciuda la dusmani ...te iubesc mult si ador toate melodiile tale :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  39. Florin imi pare nespus de rau ptr ce i sa intamplat princesei sufletului tau :((:((:((
    dar trebeuie sa fi tare si sa mergi mai departe gandesteca ai 2 copilasi rar intalniti si trebuiesa lupti ptr ei nusa faci in ciuda la dusmani ...te iubesc mult si ador toate melodiile tale :X:X:X


    ...CONDOLEANTE !!!...

    RăspundețiȘtergere
  40. IMI PARE NESPUS DE RAU PENTRU CE SA INTAMPLAT STIU CUM E SA PIERZI PE CINEVA DRAG DAR FLORIN PRINTESA TA VA RAMANE PRINTESA SI ACOLO ALATURI DE DUMNEZEU TE VA PAZI DE ACOLO SHI ITI VA LUMINA DRUMUL CU DRAGOSTEA EI ASA CUM FACEA AICI CAND ERA PRINTRE NOI POATE CA DUMNEZEU MAI AVEA NEVOIE DE INCA UN INGER IN CEATA LUI SI A GASITO PE EA TU NU TREBUIE SA TE INFUNZI IN TINE SI SA SUFERI LA NESFARSIT EU SUNT DE ACORD SA TII DOLIU UN AN PT EA PT CA ERA IUBIREA TA DAR CU PROMISIUNEA CA TE VEI INTOARCE PE SCENA MUZICALA DEDICANDUI FIECARE SECUNDA FIECARE MINUT FIECARE ORA ZII NOAPT ZII AN SI MELODIE EI.ACUM VIATA TA MERGE INAINTE PENTRU CA TREBUIE SATI CRESTI COPII SA AI GRIJA DE EI SI SA POTI ZAMBI MACAR VAZANDUI PE EI CRESCAND SI ZAMBIND .SINCERE CONDOLEANTE SI PROMIT CA O SA MA ROG CA DE ACUM IN COLO SATI FIE BINE :((:((:((:((:((:((...........ROXANA DIN PRAHOVA

    RăspundețiȘtergere
  41. de-as putea da timpul inapoi sa ma gandesc ce sa fac apoi....unde as putea salva o viata sa nu se stinga din frumoasa ei viata ....dar dak asa a fost scris in cartea vietii durerea sa o traim sa lasa deoparte frumoasele amintiri knd pe vremuri erati fericiti si azi cv v-a separat ...incearca sa treci peste tot si toate k cv te mai poate sa te intareasca si acel cv sunt copii tai...lupta pt ei de dragul sotiei tale ...condoleante familiei ....alexandra prahova

    RăspundețiȘtergere
  42. sincere condoleante fani tai dumnezeu s.o ierte

    RăspundețiȘtergere
  43. DUMNEZEU SA O IERTE PE STEFANIA .....CONDOLEANTZE SINCERE INTREGII FAMILII ...TOATA VALCEA SUNTEM ALATURI DE TINE SI SUFERIM:((:((:((:((:((:((:((...PIETRARU ALEXANDRA DIN RAMNICU VALCEA....SINCERE CONDOLEANTE

    RăspundețiȘtergere
  44. salame trebuie sa fi tare sa treci peste necazul asta care sa abatut asupra ta si a familei tale sa iti revi si sa ne incanti din nou inimile cu cantecele tale care ne merg direct la inima.CONDOLEANTE

    RăspundețiȘtergere
  45. sa sti ca toti fanii tai sunt alturi de tine trebuie sa fi tare

    RăspundețiȘtergere
  46. sincer imi pare rau pentru salam si nevasta lui sper ca florin sa isi revina si sa mearga inainte sa poate sa isi creasca copii am incredere in el si cred k voi toti aveti incredere in el

    RăspundețiȘtergere
  47. condoleante:(

    era mult prea frumoasa :x

    imi pare rau :((

    RăspundețiȘtergere
  48. Florin sincer imi pare rau pentru ce s-a intamplat fi puternic si nu uita k ai 2 ingerasi de care trebuie sa ai grija incontinuare k usor usor o sa treci si pe asta.Dumnezeu s-o ierte!condoleante!

    RăspundețiȘtergere
  49. imi pare ffff rau pt familia lui florin salam si pentru fanica Dumnezeu sa o odihnesca in pace

    RăspundețiȘtergere
  50. sincere condoleante pt intreaga familie....tot galatiul suntem alaturi de tn! sa fii tare!!

    RăspundețiȘtergere
  51. condoleatzele mele.si eu am avut o printesa dar mie nu mi sa intamplat asa cum i sa intamplat lui ci pe mn ma parasit...D-ZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE...SA-I FIE TZARANA USOARA...D-ZEU SA O IERTE...CONDOLEANTZE FAMILIEI SI IN SĂECIAL LUI FLORIN SALAM

    RăspundețiȘtergere
  52. imi pare foarte foarte rau dar poti trece peste asta si sper k te vei apuca din nou sa canti sa ne incanti inimile k muzica ta k unui florin salam in toata lumea si sincere condoleante
    DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE PE ZANA TA de la florin din buc

    RăspundețiȘtergere
  53. condoleante !fanica va vi mereu alturi de florin salam chiar si de acolo din cer............

    RăspundețiȘtergere
  54. Doamne ce tregedie pt florin imi pare foarte rau si sincere condoleante sa stii ca acolo ZANA TA,SAUY PRINTESA TA va fii fff fericita si sa stii ca ai ales o adevarata printesa DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE inca odata sincere condoleante si fii puternic ca ai doi ingerasi de crescut cu Dumnezeu inainte...:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((

    RăspundețiȘtergere
  55. Doamne ce tragedie pt florin... Nici acum nu imi vine sa cred. Florin fi tare si ai grije de cei 2 ingerasi ca sunt frumosi ca florile... Fi tare si lupta :( Daca d-zeu asea a vrut noi nu putem face nik... DUMNEZEU SA O IERTE si sincere CONDOLEANTE

    RăspundețiȘtergere
  56. Dragul meu fan te rog pastreaza acest doliu cateva luni si dp vino sa ne umpli inimile de bucurie cum ai fc si pana acum nu ne lasa cantecele tale ne alina durerea nu te lasa de manele... Esti manelistul meu preferat asea ca.... CONDOLEANTE tie si fam tale D-ZEU SA O IERTE!!!!

    RăspundețiȘtergere
  57. imi pare rau de ce sa intamplat SINCERE CONDOLEANTE si DUMNEZEU SA O IERTE.Florin sa ai grija de cei 2 ingerasi ai tai si lasa k totul va trece iar sotia ta va avea grija de voi de acolo de unde este ea va pooooooooooop

    RăspundețiȘtergere
  58. :( Florin,te iubim si suntem alaturi de tine

    RăspundețiȘtergere
  59. toti am suferit alatauri de tn si vom suferii in continuare CONDOLEANTE si ne pare rau la toti vom tine doliu cu tn toti iar tu ai grija de minunatiile alea 2 pe care ea ti lea darui dar nu te lasa de cantat te asteptam 2 ani dar nu te lasa de tot te rugam

    RăspundețiȘtergere
  60. Sincere Condoleante si DUMNEZEU sa-o ierte si sa o aiba in grija,totusi prea tanara sa stins,florine sa fi tare si sa mergi mai departe in amintirea sotiei,clujul te sustine fi tare......sincere condoleante.

    RăspundețiȘtergere
  61. sincere confoleante din partea mea :(( imi pare fff rau :(( era ata de frumoasa :(( d-zeu sa o ierte :((:((

    RăspundețiȘtergere
  62. imi parem foarte raw pentru tine dar trebuie sa fii tare sa iti poti creste copii linistit au nevoie de un tata macar in viata stiu si eu asta ca si eu am trecut printr+o astfel de drama acum 3 ani cand mi+a decedat mama si si acum ii simt lipsa foarte mult...fa+le copiilotr tai un viitor mai bun pentru ei imi pare foarte raw de aceasta drama...asa se intampla dumnezeu i-a oamenii buni asa cum era FANICA o zana pe lumea asta....ai mare grija de copiii tai sunt niste ingerasi nevinovati si nu trebuie sa fie marcati pe viata sa isi aminteassca de mama lor numai cum era ea vie....ca si eu cand a murit mama mea eram putin mai bare ca Beatrice aveam o sora de o varsta cu ea si mai aveam o siora deodata cu daniel....si mama ne-a lasat s-a dus la ceruri din cauza unui cancer la plamani

    RăspundețiȘtergere
  63. condoleante si dumnezeu sa-o ierte si u florin fii tare tot galat e alaturi de tine

    RăspundețiȘtergere
  64. SINCERE CONDOLEANTE SI D-ZEU S-O IERTE SI S-O ODIHNEASCA IN PACE PE FANICA....O ZANA RAPITA DE D-ZEU PR BUNATATEA EI SI IUBIREA FATA DE COPII EI SI DE SOTUL EI CARE O IUBIEA ENORM DE MULT.....SI EU AM TRECUT PRINTR-O ASTFEL DDE DRAMA...MAMA MEA A MURIT IAR TATA A DEVENIT SI MAMA SI TATA PENTRU NOI PT UN TIMP SI APOI S-A CASATORIT ROLUL DE MAMA FIIND AL BUNICII MELE.......OOOO FIINTA FOARTE BUNA...EXAGERAT DE BUNA....D-ZEU S-O IERTE INCA ODATA

    RăspundețiȘtergere
  65. Am avut impresia ca numai eu sufar, ca toata suferinta acestei lumi s-a concentrat in mine, ca numai eu mai am drept la suferinta, desi imi dau seama ca exista suferinte si mai groaznice...Ma simt atat de impresionat in fata suferintei, incat imi pierd aproape tot curajul. Si-l pierd, fiindca nu pricep de ce exista suferinta in lume. Condoleante ! Si gandeste-te ca toti o sa ajungem candva in adevarata noastra casa..aici suntem doar in trecere..:* floating.baby :*:*

    RăspundețiȘtergere
  66. doamne, peste asa ceva nu se poate trece, eu nu as putea, e fff dur ce s-a intamplat, deci eu as innebuni.....dar totusi timpul ajuta, vindeca, dar cicatricea ramane. ramai cu amintirile si copii care te vor ajuta sa mergi inainte. sincere condoleante

    RăspundețiȘtergere
  67. sincere condoleante pacat de copii ca-s mici si nu-si pot vedea mama sper sa treci peste acest moment cu totu ca este durerod dar putere mergi mai departe ai doi copi ff frumosi daca si-au pierdut mama fa tot posibilu sa nu-si piarda si tata-l ai griga de eii dumnezeu sa o odicneasca in pace sincere condoleante

    RăspundețiȘtergere
  68. Florin...fi tare si nu uita k ai 2 copii frumosi shy sanatosi...ai grije de ei...shy avem incredere in tine ca ai sa ptreci si prin asta...Noi fanii tai suntem alaturi de tine

    RăspundețiȘtergere
  69. imi pare foarte rau ... sincere condoleante! sper sa treci peste aceasta perioada ...

    RăspundețiȘtergere
  70. sincere condoleante d`zeu s`o odihneasca in pace..mergi mai departe fii tare...!!!!!!1te iubem

    RăspundețiȘtergere
  71. :((((odata cu tine florin plangem si noi..fi tare pt copilasii tai,ea de acolo de sus va va veghea,va avea grija de ingerasii ei si de tine!gandeste.te ca in cele mai grele momente copiii tai conteaza cel mai mult si ei sunt sangele si intruchiparea sotiei tale!imi pare rau pt tot ceea ce sa intamplat..inca un inger a plecat dintre noi..

    RăspundețiȘtergere
  72. fii tare ptr copii tai !!!!! au nevoie de tine :( :(

    RăspundețiȘtergere
  73. florine..fi barbat!!! asta e viata!!! nu toata lumea e constienta ca doar o viata avem!!! te iubim!!!

    RăspundețiȘtergere
  74. Sincere condoleante!!! Ne rugam ca Bunul Dumnezeu sa mangaie sufletele celor ramasi nemangaiati de tragica despartire.

    RăspundețiȘtergere
  75. lasa florine uneori in viatza se mai intampla lucruri de care nu-ti vine sa crezi darr am o rugaminte la tine........NU te lasa de manele........makr un an dak nu vei knta dar nu de tot....tot PASCANIUL E ALATURI DE TINE

    RăspundețiȘtergere
  76. dumnezeu sa o ierte si tu florine fi tare ptru copii tai

    RăspundețiȘtergere
  77. Florin, treci printr-o incercare grea, dar Dumnezeu te va intari sa treci peste acest mare necaz pentru ca Stefania traieste alaturi de tine prin copii pe care ti i-a daruit, spiritul ei va fi vesnic viu. In momentele de tristete si singuratate inchide ochii si Stefania te va mangaia seara de seara.

    RăspundețiȘtergere
  78. cred ca nu exista cuvant pe lumea asta sa ati poti exprima afetiunea si durerea in cuvinte .io asa cred ...imi pare foarte reu pt el pt mn si familia mea este o afectiune si cred ca pentru multa lume....CONDOLEANTE FAMILIEI si sa ai grija de copii,dedicati tineretea ta ..lor .le poti oferi si o mama dar nu acum mai tarziu..

    RăspundețiȘtergere
  79. am plins cind am vazut imaginile cu stefania,am adormit si mam trezit cu ea in minte.imi pare nespus de rau pt tine florin dar gindestete ca ai doi copii frumosi pt care trebuie sa treci peste tot si repede ,nu-i lasa sa simta durerea kiar daca e greu.dumnezeu are nevoie si de oamenii tineri.e greu dar va trece.

    RăspundețiȘtergere
  80. Lieber Florin,mein Beileid für deine liebe
    Ehefrau.wünsche dir alles gute und pass auf dich auf.Sie wird immer bei dir sein.Du wirst sie sehen ABER JETZT NOCH NICHT.
    Alles Liebe.Alecsa

    RăspundețiȘtergere
  81. este greu este nespus de greu sa treci peste asa ceva mai ales cand este vorba si de copii mici dar sa speram ca timpul va vindeca ranile lasate in sufletele celor dragi
    Dumnezeu s-o ierte!!!!

    RăspundețiȘtergere
  82. Dumnezeu sa o odihneasca in pace,si noi din Statele Unite iti suntem alaturi.Condoleante intregii familii

    RăspundețiȘtergere
  83. sincere condoleante
    dumnezeu so aiba ìn paza sai fietarna usoara
    ìmi pare nespus de rau

    RăspundețiȘtergere
  84. fii tare florine si sa nu uiti ca toti fanii sunt alaturi de u.eu sunt o mare fana de a ta si sincer cand am vazut inmormantarea am inceput sa plang cu toate ca nu o cunosteam pe stefania asa ca prietene doar din poze dar.....imi pare nespus de rau.

    RăspundețiȘtergere
  85. sincere condoleante,fii tare pentru copii tai,imi pare nespus de rau pentru ce s-a intamplat

    RăspundețiȘtergere
  86. Condoleante Florine.imi pare nespus de rau pt printesa ta.trebuie sa fi tare pt copiii tai.imi pare rau pt ca tu esti manelistul No 1 pt mine.ai grija de copii.Dumnezeu s-o odihneasca

    RăspundețiȘtergere
  87. sincer regret foarte mult ce i sa intamplat lui florin si au nevoie de tatal lor pt ca si eu am ramas fara mama la varsta de 7 ani si a murit tot asa de la septicemie.numai care trec prin asa ceva iti inteleg durerea.te rog din sufletul meu sa rezisti si sa fi tare ca ai 2 ingerasi de copii.gandestete ca d-zeu a luat un inger langa el si ei va pazesc de acolo de sus.va doresc tot binele din lume tie fam tale si fam srefaniei.pup flory.

    RăspundețiȘtergere
  88. FLorine treci shi peste asta tata ka poti pentru copilashi tai...sincere condoleante:((:(
    Imi pare foarte raw pentru Stefania era o femeie foarte foarte frumoasa D-zeu s-o ierte:(

    RăspundețiȘtergere
  89. florin condoliante tie si fam stefaniei.iti inteleg durerea prin care treci pt si eu am trecut prin asa ceva cand eram mica aveam 7 ani si mama mea a murit de septicemie si am ramas 3 frati doar cu tata.trebuie sa fi tare si sa rezisti pe copilasii tai care fac parte din stefania.suferi tu destul nu ii lasa si pe ei sa sufere te rog sa te gandesti ca stefania,fanica,zana sau printesa ta asa cum ii ziceai tu e sus in ceruri un inger langa d-zeu si ei de acolo de sus va vor pazi mereu si va vor feri de rele.va doresc tot binele din lume.

    RăspundețiȘtergere
  90. sincere condoleante florin...imi pare nespus de rau pt printesa ta...pt ca a fost si este incontinuare o printesa.PRINTESA TA....DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE...

    RăspundețiȘtergere
  91. condoleante imi pare nespus de rau pt u!trebuie sa-ti aduni puterile sa mergi mai departe pt cei mici.Chiar daca viata a fost nedreapta si suferinta e mare...sincer cuvintele sint de prisos si nu iti pot vindek ranile...dar gindestete acum doar la cei mici pt ca ei sint tot ce ti-a ramas bun in viata...copii pe kre ti ia daruit"Printesa Ta"sincere condoleante!!!!

    RăspundețiȘtergere
  92. imi pare sincer fff rau pt tn florin nu imi vene sa cred ca ti sa intamplat asa ceva dar u trebuie sa lupti incontinuare pt ca ai doi copii frumosi ca niste floricele ..printesa ta o sa fie mereu langa tn si o sa-ti vegheze drumul numai c bune ...nu renunta la nimic ,lupta mereu ..fi tare ...lprintesa ta o sa ramana mereu numai a ta ...sincer ne pare rau la o lume intreaga pt printesa ta...DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE ...

    RăspundețiȘtergere
  93. 7 trandafiri pentru o printesa!D-ZEU sa o aiba in paza!

    RăspundețiȘtergere
  94. Dumnezeu sa o odihneasca suntem alaturi de tine noi cei din spania am plans cand am vazut la stiri.te iubim fi tare

    RăspundețiȘtergere

comenturi