luni, 13 aprilie 2009

A murit nevasta lui Florin Salam



Stefania, sotia manelistului Florin Salam, care a fost operata, vineri, de urgenta la spitalul Floreasca din Capitala, a murit ieri, de Florii. Chiar daca operatia de vineri a decurs bine, sotia manelistului s-a aflat tot timpul in stare grava. Potrivit doctorilor, tanara de 27 de ani suferea de mai multe afectiuni grave la ficat si la rinichi.
Sotul femeii, cantaretul Florin Salam, nu a parasit nici o clipa clinica din Floreasca, de cand Stefania a fost internata acolo. De asemenea, zeci de prieteni si rude ale lui Florin incearca sa-i ridice moralul si il sustin in aceste momente grele. Printre cei care nu s-au dezlipit de cantaret se afla si celebrul manelist Adrian Minune, care este si nasul de cununie a lui Salam. Adrian Minune a declarat ca Fanica va avea o inmormantare fastuoasa, demna de iubirea pe care i-a purtat-o sotul ei.
Pentru Florin Salam, sotia lui e o sfanta, iar copiii nu pot intelege unde le este mama. "O iubesc si nu stiu ce m-as face fara ea" spunea Florin Salam tuturor.

78 de comentarii:

  1. Dumnezeu s-o ierte iar lui sa i dea putere sa mearga mai departe ca are de crescut 2 copii.Dumnezeu s-o ierte

    RăspundețiȘtergere
  2. condoleante pentru Florin ...nu stiu cum sa imi declar condoleantele pentru el dar o sa ma duc la biserica si o sa ma rog pentru el si nevasta lui care acum il begheaza de sus si am sa ma rog pentru sanatatea lui si ai copiiilor lui....imi pare sincer rau...asa am pierdut si eu pe barbatu meu drag si stiu ce inseamna ...multa sanatate si fericire si dumnezeu o sa aibe grija de ea sus si oricum florine stai linistit ca ea a murit impacata ca i_ai aratat toat dragostea ta pentru ea...am avut moarte clinica si am vazut multe acolo sus...te iubim toti fanii tai si toata fam mea plange alaturi de tine si promit ca o sa ma rog mult ...inca o data condoleante....te iubim mult sunt romanca dar sincer nu fac ura de rasa toti suntem la fel numai ca exista o diferenta intre noi oamenii unii au banii multi iar altii mai putin asta este singura diferenta...cristina bucuresti ..piata resita...mult respect

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare sincer rau ,nu _mi pot inchipui viata mea fara iubitul meu asa ca te inteleg .fii tarev pt comorile tale de copii .

    RăspundețiȘtergere
  4. ce ti e si cu viata asta:(( astazi esti maine nu esti sigur ca mai esti:(( regret nespus ce s a intamplat:(
    numai el stie cata durere e in sufletul lui si al copiilor sai:(
    D-zeu il va ajuta sa treaca peste:(s i ii va da putere sa si creasca copii:( si sa fie si mama si tata in acelasi timp pt ei :(
    trebuie sa gadeasca pozitiv:( asa a vrut Dzeu... sa nu se mai chinuie:( :-< !!! a decis sa o ia..!
    sincere condoleantze familiei indurerate:(
    "noi fanii" ii suntem alaturi cum putem..unii mai de aproape altii mai de departe:( ! Dzeu sa o ierte:( !!!
    multa sanatate tuturor...si aveti grija de voi:(

    RăspundețiȘtergere
  5. pacat era foarte frumoasa si o adimiram nespus de mult atat pe ea cat si pe florin salm sincere condoleante...imi pare rau era fff tanara ca sa merite o astfel de soarta

    RăspundețiȘtergere
  6. condoleante pentru aceasta tanara suberba...pacat...avea o viata suberba inainte alaturi de cei 2 copilasi si de sotul ei care o iubea enorm...:((totusi trebuie sa fim convinsi ca ea nu vroia sa se duca acolo unde e totul intunecat..dar de acolo va veghea asupra tuturor celor dragi ei..

    RăspundețiȘtergere
  7. LAS CA GASESTE EL ALTA CE DRECU ASA E VIATA .......... AZI SUNTEM MAINE NU MAI SUNTEM .......TRE SA FIM REALISTI .....NU ARE ROST SA SUFERIM ....

    RăspundețiȘtergere
  8. imy pare rau pentru florin era un cintaret de nota 10 si pentru

    RăspundețiȘtergere
  9. insist sa va semnati. salam este un cantaret de nota 10, nu era, ca nu a murit el. si nu cred ca o sa gaseasca alta, nu cred ca exista alta care sa poata sa fie mama copiilor

    RăspundețiȘtergere
  10. dumnezeu sa o o ierte ne pare rau pt florin salam si el sa aiba puterea sa ramana ca si pana akm puternic sa mearga mai departe ca are 2 copii de crescut frumosi

    RăspundețiȘtergere
  11. mircea florentina 17 ani13 aprilie 2009 la 15:36

    dumnezeu sa o ierte fii tare nu te lasa patruns de durere fao pentru copii tai te admir foarte mult esti preferatu meu febletea mea si vreau sa te aud din nou cantand sa te vad dinou pe scena asa a fost sa fie odata sio data tot se intampla decat sa se chinuie si oricum ea de sus de acolo nu vrea sa te vada trist ai grija de tn si de copii tai mergi mai departe lumea vrea sa te auda dinou cantand u ai o viata de trai traiesteo cat mai ai timp te pwp si te iubesc ai grija de tn

    RăspundețiȘtergere
  12. imi pare sincer rau ptr salam...ce pot spune decat condoleantele mele...sa ai grija de copii ca is frumosi

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce pot sa zic....Dumnezeu a vruto prea devreme langa el.....cine stie poate acolo sus e mult mai fericita.....trebuie sa acceptam k ne-am nascut k sa murim....Imi pare rau ptr Florin nu vreau sa ma gand ce este in sufletul lui....si in sufletul copiilor kre ink nu realizeaza ce se intampla....DUMNEZEU sa o ierte si sa o odihneasca acolo unde este!!!Coondoleante familiei!

    RăspundețiȘtergere
  14. Condoleante familiei...si tuturor care o cunosteau pe minunata Stefania...Pacat!!!Nu trebuia sa ne paraseasca asa de repede...a lasat in urma doua stele...care astazi nu inteleg ce se intampla...unde le este mama...de ce nu o mai pot vedea...Florin Salam,un om minunat...cu un suflet mare...am stat la concertutl de pe data de 10 aprilie...la ploiesty..La Sala Sporturilor asteptandu-l mii si mii de fani sa-l vada...Pacat ca s-a intamplat aceasta tragedie...Condoleante inca odata si...cei apropiati..aveti grija de cei doi copilasi...in acelasi timp ce noi incercam sa-i redam forta minunatului sot:FLORIN SALAM...

    RăspundețiȘtergere
  15. bah sa mor ... :(...
    de cine ii e dor si sete ...n-o mai vede
    akolo sus cine pleaca nu se intoarce niciodata ... :((

    FAmous.... itzi spune condoleatza salam :|....
    ..........ridica-te..... k te sustziem totzi :|

    RăspundețiȘtergere
  16. nu-mi vine sa cred ce sa intamplat, e forte durere-n suflet pn el si numai dumnezeu il pote instari in momentele astea . i-mi pare foarte rau Dumnezeu sa o ierte

    RăspundețiȘtergere
  17. condoleante florine imi pare rau te admir foarte mult si nu pot decat sa iti spun fii tare si ai graija de cristalele pe care ti-lea daruit scumpa ta nevasta!!!:(:(:(:(

    RăspundețiȘtergere
  18. pacat ca sa dus:| asa a vrut Dumnezeu sa o ia la el...Dumnezeu sa o odihneasca

    RăspundețiȘtergere
  19. imi pare foarte rau pentru ca Stefania nu mai este printre noi, dar si mai rau este ca aceasta minunata fiinta sa stins din viata chiar de ziua sotului ei de sfintele Florii
    CONDOLEANTE FAMILIEI SI FLORIN FII TARE PENTRU A-TI CRESTE CEI DOI MINUNATI INGERASII LASA-TI IN URMA DE STEFANIA!!!DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Dumnezeu sa o odihneasca..pacat k era tanara..asta'i viatza:-j:(:(:(:(:(:(:(

    RăspundețiȘtergere
  21. dumnezeu so o ierte,si suntem alaturi de tine florine,viata e trecatoare,fii tare ca ai 2 copilasi frumosi de crescut.cipry si cristy de la brasov sincere condoleante;ne pare ff rau;dumnezeu sa o odihneasca in pace se stie ca a luato acolo sus.

    RăspundețiȘtergere
  22. Dumnezue mai avea nevoie de un inger la El asa ca sa decis sa o ia pe Fanica(Stefania)....Stefania era intradevar un inger cu chip de om...sincere condoleante...imi pare nespus de rau pt tragedia petrecuta...

    RăspundețiȘtergere
  23. ne pare foarte rau pt sotia ta tu trebie sa fi puternic pt cele 2 stelute care le ai dumnezeu so odihneasca pe stefania condolente din partea unei familie din spania dumnezeu so odihneasca

    RăspundețiȘtergere
  24. alina(comuna heresti jud giurgiu13 aprilie 2009 la 19:38

    imi pare foatre mult pt tn ji te rog fi tare inceark sa treci peste asta nu imi vine sa cred k ti s.a intamplat una k asta tokmai tie ji nu stiu ce o sa se intample k manele dak uh nu o sa mai knti k uh ejti nr unu ji o sa fi pt mn uh ejti sg meu idol preferat multe coondoleante sincer dekt sa suferi uh mai bn se intampla ceva k mn te rog fi tare ji gandestete la cei 2 copilasi ai tai k park sunt niste ingerasi ji stefania de akolo de sus o sa va sprijine nu imi vine sa cred k ti s.a intamplat tie una k asta fi tare te rog ink odata coondoleante

    RăspundețiȘtergere
  25. nu pot sa credddddd.Dumnezeu s-o ierte.Si tu florine sa ai grija de copii.

    RăspundețiȘtergere
  26. ai grija frate de copii tai si de familia ta de comorile tale dnz sa o ierte asa a fost sa fie

    RăspundețiȘtergere
  27. condoleantele mele pt florin salam....si nu uiat ca sotia ta osa te iubeasca mult si acolo an ceruri si pe cei doi copii care sunt mici si nusi pt da seama da ce se antanpla acum :((:(( cu mama lor si dece nu va mai fi alaturi de ei.....si tu sa ai grija de comorile tale care tiau mai ramas ca este tto ce mai ai pe lumea :((:((:(( si fi tare an continuare ca an viata trebui sa treci peste multe:((:(( anca o data condoleante:((:((:((

    RăspundețiȘtergere
  28. Dumnezeu sa o ierte pe sotia lui salam...pakt..k era tanara...orqm salam trebe sa fie tare si sa se linisteasca pt copii lui..k...doar p el il mai au...Dumnezeu s'o ierte!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. nu sunt manelist dar stiu prin ce trece...e greu...greu rau.fi tare atat i ti spun....va veni o perioada foarte grea

    RăspundețiȘtergere
  30. d-zeu sa o ierte,nu merita sa moara,era prea tanara si prea frumoasa,pacat................

    RăspundețiȘtergere
  31. DUMNEZEU SO IERTE SI SO ODIHNEASCA IN PACE!!!:(( CONDOLEANTE FAMILIEI INDURERATE:((

    RăspundețiȘtergere
  32. dumnezeu s-o odihneasca! inca un inger frumos in ceruri..............care a lasat in urma doi ingerasi frumosi! bine k s-a bucurat in viata de un sot iubitor.....

    RăspundețiȘtergere
  33. suntem cu totii indurerati de tragica intamplare....cuvintele nu si au rostul,sper sa ti dea Dumnezeu puterea sa treci peste,stii vorba aia:timpul le vindeca pe toate...stiu ca suna aiurea,poate,dar trebuie sa te gandesti ca este una din incercarile vietii.....sincere condoleante!

    RăspundețiȘtergere
  34. condoleante pt florin:((!!!!!sicer imi pare foooarte rau ce tii s-a intamplat:((:(stefania era un inger,era o fata sooper frumoasa si deosebita fata de altele:(ai grije de copii tai si detine:(....DUMNEZEU SA O IERTE!!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. Dumnezeu sa o ierte pe Fanica ta ca erea o fata ff frumoasa...iar pt tine Florine toata stima si respectu esti un cantaret cu valoare si imi doresc din suflet sa te mai vad p scena si sa te mai ascult fi tare si nu renunta la muzica..CONDOLEANTE

    RăspundețiȘtergere
  36. nu se poate asa cevaa.... bai nene ce viata de cacat ...... nici cuvinte nu mai am ""dumnezeun asta ia numai pe cine nu trebui"" offffffff... ..ce sa mai zicc:(:(: FLORINE esti cel mai talentat si cel mai iubit manelist .:( nutzi pierde speranta inca ai ""steaua vieti tale langa tine ""fata ta""""si baiatu :| si poate intrun final o sa intelegi ca asa e ""Dumnezeu"" ia pe cine nu te asteptzi si cand nu te asteptzi...Multa sanatate ...poate ca ea acu se uita la tine si nu uita ca milioane de oameni sufera odata cu tine ....

    RăspundețiȘtergere
  37. dumnezeu s-o ierte si somnul sa-i de-a putere l florin salam sa mearga mai departe impreuna k cei doi copi d-zeu s-o ierte

    RăspundețiȘtergere
  38. florine asta e viatza!!!imi pare fff rau si pentru tine si penru copilasii tai care vor creste fara mama lor langa ei,tinete tu tare si suplinestele lipsa de mama.sincere condoleante,ce soarta grea.

    RăspundețiȘtergere
  39. sincere condoleante salam esti un om de nota 10 nu tre sa ti se intample asa ceva mai ales ca aveati 2 copii frumosi k lumina lu idumnezeu imi pare nespus de rau

    RăspundețiȘtergere
  40. Sincer,Salam imi pare bine !!!! de sar duce toti manelistii asa >:)

    RăspundețiȘtergere
  41. condoalentele mele...

    si care nu ascultati manele mai bn nu lasati komuri aiurea...omul sufera...
    mai bn stai in lok...ii plina lumea de omaneni fara minte...

    salam lupta in kontinoare ptr kopii tai ...si si grija de ei si de tine...sincer imi pare rau

    RăspundețiȘtergere
  42. condoalentele mele si regret pentru ceea ce sa intamplat .... dar sa fii tare ca doar as vei trece peste aceasta cruda si tragica drama... inceraca sa lupti pentru copii tai cei minunati.... talentul tau si iubirea ta nu vor muri nicioodata chiar daca soarta este asa de cruda ....

    RăspundețiȘtergere
  43. ala care a spus ca ii pare bine inseamna ca e ffff........(p..) ca nu stie ca inseamna sa iti pierzi persoana draga si mai ales sa lasi...copii la varsta asta fara mama .... io stiu ca am ramas si io fara mama la varsta de numai 10 ani .. si imi e tare dor de ea ... da viata merge ca asa a fost sa fie dar u Florin sa fii puternic nu lua in seama toate comentarile unor... cretini ca doar asa le poti spune arora care le pare bine ca amurit sotia ta ... si mama copiilor tai asat e cel mai crud lucru ... Dumnezeu sa o Ierte si sincere condoleante

    RăspundețiȘtergere
  44. Dumnezeu sa o ierte .era o femeie tare buna si daia a luato umnezeu.sa fi tare in continuaRE SI SA LUPTI PT COPII........SA NU DUCA LIPSA DE MAMA

    RăspundețiȘtergere
  45. eeu am trimis mesajul de mai sus marina

    RăspundețiȘtergere
  46. CONDOLEANTE...pacat ca se duc oameni fara vina...pe aia care fac crime nui duce Dumnezeu de pe pamant...numa pe cei buni...asta e...

    RăspundețiȘtergere
  47. Florin imi pare nespus de rau,dar a fost voia Domnului...am pierdut si yo iubirea vietii mele(sotul meu)dar am ramas cu 2copii minunatii la fel ca ai tai si cu Dumnezeu inainte...CONDOLEANTE...si mergi inaine nu te da batut...

    RăspundețiȘtergere
  48. Condoleante...Iati SALAME ramas bun FANICA ie pe alt drum:(( nu mai vine NICIODATA ie la DUMNEZEU plecata:((:(

    RăspundețiȘtergere
  49. CONDOLEANTE.......imi pare rau ptr ce ti s-a intamplat asta e viata.......fii tare asa cum te stim toti si ai grija de lumina ochilor tai ceea ce ti-a mai ramas COPII.....inca o data Condoleante......NU TE DA BATUT

    RăspundețiȘtergere
  50. Salam a cantat mereu despre iubire
    a cantat gandindu-se la iubirea de acasa
    de acum vocea lui Florin Salam nu va mai exista ca pan akm


    toate melodiile lui cuprindeau cel putin un vers despre iubire akm nu are pt cine sa mai cante


    CONDOLEANTE



    sa aibe grija de copii lui k au mare nevoie de un tata ca el



    dumnezeu sa o ierte pe FANICA !

    RăspundețiȘtergere
  51. Dumnezeu sa o ierte, mare pacat, durere, inimi sfasiate. Cel mai cumplit lucru este acela ca s-a dus o femeie asa de tanara. Sotul, copiii o sa-i ajute Dumnezeu sa treaca si sa uite nu de tot dar vor uita cu timpul. Pacat mare de EA. Sincere condoleante. Nicoleta - Lehliu

    RăspundețiȘtergere
  52. doamne ce fata ce minunatie de fata a murit dumnezeu sa o odihneasca ca era o fata foarte frumoasa si era foarte foarte simpatica ca un inger.stiu ce este in inima lui florin si imi pare chiar rau pt el ! nu sunt manelista dar si eu sufalr pt stefania era o fata foarte frumoasa si foarte buna ea mereu la iubit numai pe florin si numai pe el! o fata foarte buna! dumnezeu sa o ierte! o fata extraordinar de buna si de frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  53. asta e pretu succesului fratimiu, si io lam platit, toti il platim astia care suntem insemnati , sa zbarlit carnea pa mine cand am auzit ce pret mare ai platit, asta e mergem mai departe daca o sa cazi acum o sa se aleaga prafu de tot ce ai facut pana acum condoleante sincere

    RăspundețiȘtergere
  54. SINCERE CONDOLEANTE FLORIN,ESTI NR.1 NOI FANI TE IUBIM SI TE SUSTINEM,ASA VREA DUMNEZEU SA AIBA INGERI IN JURUL LUI.DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE

    RăspundețiȘtergere
  55. dumnezeu sa o ierte prea tanara si pe florin dumnezeu sa aive grija de iel pentru ca are 2 copi foarte frumosi si sa le dea dumnezeu sanatate fara dumnezeu nu e nimik si pe fanica sa o dau dumnezeu in rai si sa aive grija de ingerasi ei

    RăspundețiȘtergere
  56. Dumnezeu sa o ierte,si multa putere lu Florin sa poata trece peste acest mare necaz, sa se gandeasca la cei 2 ingerasi frumosisi sa-i dea multa sanatate lu Florin si la copii lui.CU MARE RESPECT LILIANA.

    RăspundețiȘtergere
  57. imi pare raw florin salam pt tine dar stefania era chiar buna de pula am fututo eu avum 8 luni si e buna raw are o pizdaaaaaaaa de cate ori ai fututo mah si tu? ai fututo pana a murit!

    RăspundețiȘtergere
  58. offfff ami pare asa de rau pentru sotia lui florin sunt o mare admiratoare de a lui si o sa ma rog pentru el si copii lui dumnezeu sa aiba grija de frumoasa lui sotie care din pacate nu mai e printre noi eu sunt romanca dar nu fac diferente toti suntem oameni si al iubesc mult pe florin si o sa sufar alaturi de el nici nu vreau sa ami imaginez ce e an sufletul si an inima lui florin . Sincere condoleante va trimite catalina din drajna

    RăspundețiȘtergere
  59. florine tu sa nu ei an considerare comentarile unora care le pare bine tu sa mergi cu dumnezeu anainte si sa fi tare ca ati spun eu ca dumnezeu nu lasa lucrurile asa si o sa aiba grija de tine si de cei 2 ingerasi ai tai ei anca nu stiu unde e mama lor dar cand vor realiza ca ea nu va mai veni niciodata la ei tu trebuie sa fi aproape de ei si sai ancurajezi (catalina din drajna)

    RăspundețiȘtergere
  60. sincere condoleante, ai grija de cei 2 ingerasi, caci pt.ei este mai greu sa treaca peste acest moment!

    RăspundețiȘtergere
  61. Sincere condoleante pt Florin Salam...era o fata atat de tanara...:( (daniela din prahova)

    RăspundețiȘtergere
  62. adriana: sa nu te mai casatoresti niciodata, ci sa pastrezi amintirea sotiei tale vesnic, ca intr-adevar a fost o printesa iubita de toata lumea!....eu asa as proceda, desi nu am cunoscuto personal ci doar din mass media. Cand am aflat aceasta tragedie, am adormit in lacrimi, condoleante din partea mea si pt.mine vei ramane un fan chiar daca tu decizi sa mai continui cariera in muzica chiar daca nu, pt. ca intotdeauna te-am apreciat si ascult cu mare placere melodiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  63. nu pot sa cred k sa intamplat asa ceva..sincere condoleante florin ..imi pare nespus de rau pt aceasta tragedie erati o pereche potrivita si se vedea iubirea pe kre v.o purtati p fata voastra fii tare si ai grija de copilasii tai noi,fanii tai te iubim si te sustinem orice s.ar intampla ai grija de tine te iubim..DUMNEZEU S.O IERTE!!,(oana mogosani,jud dambavita)..

    RăspundețiȘtergere
  64. Imi pare rau pt cele intamplate..
    e o tragedie ceea ce s`a intamplat,dar ai grija de darurile care ti le`a lasat COPII TAI..Era o tanara minunate si chiar va iubeati..se vedea..Gondoleantze si capul sus :(..

    RăspundețiȘtergere
  65. sunt o mare fana de a tha
    din totdeanuna imi doream
    sa cant
    langa tine
    condoleantze sincere
    imi poti fii ca un tata:(
    tare mult asi vrea sa iti aud vocea sau sa vb cu tine :(
    te iubesc
    salame:X tathal meu :X
    ce ne este drag noua ii este
    si lui dumnezeu :(
    yonebunatik_micutza
    daca vrei sa ne auzim :(
    te implor :(
    te :* >:D<
    th besk:X>:D<
    frumoasa rau nevastha tha:X

    RăspundețiȘtergere
  66. Violeta---Imi pare sincer rau de cele intamplate...Printesa ta este acum langa ingeri..Noi fanii tai suntem langa tine stii cum ai zis tu in melodia aia"VOI FI SI TRUP SI SUFLET ALATURI DE TINE"nOI O SA FIM TRUP SI SUFLET ALATURI DE TINE,IAR FANICA o sa fie cu sufletul alaturi de tine si de ingerasii vostri...Fi tare Printule ptr copii tai..Dumnezeu sa o odihneasca in pace pe Printesa ta Fanica

    RăspundețiȘtergere
  67. ionela ------ chiar imi pare nespus de rau ptr tin florin ca era asa o fata de frumoasa si tanara tre sa mergi inaite nu ai ce sa faci gandestete la copii tai ca acu is eii totul ptru tine,..sincere condoaleante...chiar imi pare rau

    RăspundețiȘtergere
  68. pamantul e un pakt cerul este curat ce lui dumnezeu ii place spre cer il trage

    RăspundețiȘtergere
  69. sa suga pula la toti manelisti ala kre spune k ii pare bine k a murit sotia lui salam si ala kre a zis k a fututo sa il futa toti mortii lui in cur canceru sa fie in sufletu tau sa te usuci ca pomi toamna si iarba sa iti creasca pe piept.nesuferiti dracu si de inchere sa ma sugeti putin si pe mine si pe mortii mei care dumnezeu sa ii ierte

    RăspundețiȘtergere
  70. Sincere condoleante fam lu Stefania si lu Florin Salam...capul sus Florin mai ales k ai shi 2 ingerasi....chiar imi pare foarte rau de ea pt k era prea tanara si prea frumoasa....aratale dusmanilor tai cn e SALAM...si pt cei kre se bucura de moartea Stefaniei am si io un mesaj..,o sa vedeti shi voi ce e in sufletul lui Florin atunci knd va muri cineva din fam voastra satanistii dreq...Florin capul sus si ai incredere in D-zeu...sunt sigura k printesa ta Fanica va fii mult mai mult mandra de tine....ink o data sincere condoleante ROXANA DIN OLTENITA

    RăspundețiȘtergere
  71. sati dau la mui si tie salam si lu nevastata moarta acolo an mormant de cioara spucata sa ma cac pe tine de muist bagamias toata pula an toata familia ta de la mic la mare sa fiii de cacat salam

    RăspundețiȘtergere
  72. chiar daca sunt romanca sa stii ca imi pare sincer rau deprintesa ta.era fffffffffffffffff frumoasa si nu merita sa i se intample asta.cand am auzit vestea tragica nu mi-a venit sa cred.si iti spun sincer ca am si plans.ai grija de ingerasii tai,Florine

    RăspundețiȘtergere
  73. florin salam a fost un dur si asa va ramane mereu

    RăspundețiȘtergere
  74. delia_ana2006@yahoo.com16 mai 2010 la 20:15

    sincere condoliante florin salamsi ne pare rau pt perderea sotiei tale.pacat ca sa ridicat in cer asa de tanara si frumoasa.acum e un inger care va va veghea mereu de acolo de sus iar tu florin trebuie sa mergi mai departe pt copilasii tai ca doar pe tine te mai iau.mult succes in continuare si eu un fan de al tau iti spun ca iti vom fi mereu aproape de tine si te iubim mult pt curajul tau de a mai putea merge mai depate.te pupa si fetita mea delia de patru anisori.

    RăspundețiȘtergere
  75. Acu am vz blogu asta din greseala si nu mam lasat pana sa nu dau un comm> CHiar imi pare bn ca a murit si dear muri si el si toti cocalarii din tara asta ^:)^..Puteti sa ma injurati sami spuneti ce vreti numi pasa....EU unu mam bucarat din ziua in care am auzit ^_^

    RăspundețiȘtergere

comenturi