duminică, 12 aprilie 2009

Sotia lui Salam moarta





Astazi, în jurul orei 13:00, chiar de ziua lui, de Florii, manelistul Florin Salam a primit cea mai trista veste din viata : Stefania, sotia lui, s-a stins, lasand în urma lacrimi si multa durere. Stefania era mama a doi copii.
Sotia manelistului a fost operata vineri, fiind la Terapie Intensiva pana duminica la pranz, cand medicii nu au mai putut face nimic pentru ea.


44 de comentarii:

  1. suntem alaturi de tine salam

    RăspundețiȘtergere
  2. suntem langa tine salam ....sa iti dea Dzeu putere sa treci peste incercarea asta atat de grea pentru k ai de crescut 2 copii minuntati ......Sincere condoleante!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne pare nespus de rau si iti dorim sa fii tare suntem alaturi de tine : eu si familia mea. Alex Giurgiu

    RăspundețiȘtergere
  4. cum iti e si viata asta:( astazi esti maine nu esti sigur ca mai esti:(! D-zeu il va ajuta sa treaca peste asta:( ii va fi foarte greu:-< ! dar ii sunt alaturi toti prietenii familia..fanii:( ! sincere condoleantze familiei indurerate:( :-<

    RăspundețiȘtergere
  5. sa iti dea dumnezeu multa putere si sa cresti frumos acei copii minunati pe care ii mai ai dumnezeu sa o odihneasca pe sotia ta

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi pare rau k Florin a ramas fara printesa lui,stiu k il doare si suntem alaturi de tine.Sa-i dea Dumnezeu putere sa mearga mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu stiu ce sa zic...numi vine sa cred imi pare sincer rau dar trebuie sa fie tare pt copiii lui pt ca are doi copii superbi...sinecere condoleante

    RăspundețiȘtergere
  8. chiar daca tiai pierdut printesa, trebuie sa fii tare pt ingerasii tai si cei care te iubesc sunt alaturi de tn

    RăspundețiȘtergere
  9. dumnezeu sa o odihneasca in pace.ooooooooooooooooooooffffffffffffff ce mai este viata astaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....................

    RăspundețiȘtergere
  10. despartirea este cea mai grea ... ai grija de copii si nu mai gasesc cuvintele,nu se poate exprima in cuvinte o asa durere .... si tatal meu adecedat de curand ,si nu gasesc cuvinte ..DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE

    RăspundețiȘtergere
  11. simt ca s_a rupt o parte din mine si nu sunt decat fan florin salam .vb sunt in zadar.dumnezeu sa o odihneasca

    RăspundețiȘtergere
  12. imi pare rau pt pierderea ta,ai grija de copilasi,fi tare frate

    RăspundețiȘtergere
  13. ne pare sincer rau...te sustinem....sincere condoleante...:((:((:!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. florin sincer imi pare rau...ma rag la dumnezeu sa ii dea putere sa poti trece peste acest necaz care sa abatut asupra ta...imi pare foarte rau...sincere condoleante...incearca sa iti revii din soc si ai grija de copilasii tai...stai linistit ca daca stefania nu este alturi de tine cu trupul sa sti ca va fi mereu alaturi de tine cu sufletul...sincere condoleante.LAURA din RM VALCEA

    RăspundețiȘtergere
  15. Dumnezeu sa o ierte,sincere condoleante si sa ai puterea sa treci peste asta ca ai doi copilasi de care trebuie sa ai grija si inca o data sincere condoleante.Bogdan din Galati

    RăspundețiȘtergere
  16. dumnezeu s'o ierte:-< ... ascultatzi maine zana zanelor in memoria stefaniei( dorintza lui florin) ... hai s fim alaturi d el in aceste momente:-< ... ink odat dumnezeu so ierte

    RăspundețiȘtergere
  17. oooooooooffffffffffffffffoooooooooofffffffff ce viata..........domnusa o odihneasca////////

    RăspundețiȘtergere
  18. offfffffff dumnezeu sa o ierte te sustin sunt fan de al tau si imi pare foarte rau de tragedia de duminica:((:((:((:((:(( ai grija de copilasi tai,ma rog la dumnezeu sa treceti peste nenorocirea asta ce a venit in familia ta fi tare florine ca ai pentru ce ai doi ingerasi de copi si nu ne lasa fara melodiile tale vrem sa te vedem pe scena in totdeauna fi tare sincere condoleante sunt din judetul ialomita comuna bucu si am idd-ul marius93_boss vreau sa am si eu iddu tau sa vb ca sunt un fan de al tau si imi pare foarte rau ai ramas fara printesa ta dar ea de acolo de sus te va iubi in continuare pe tn si copii vostri:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((

    RăspundețiȘtergere
  19. Dumnezeu sa o ierte...fii puternic florine...Stefania te va veghea pe tine si pe copii tai de acolo de sus mereu!!!fii puternic si mergi inainte viata ne ofera si bune si rele!!!madalina

    RăspundețiȘtergere
  20. florin sincer condoleante dn partea mea , ma numesc vlaicu valentin, si sincer nu am cuvinte ca sa mai vb . "dumnezeu so ierte si so bine cuvanteze pe iubire ta, sotia ta". te poop si dumnezeu sa fie cu tine sa ti dea putere si sanatate sa ti cresti copii.

    RăspundețiȘtergere
  21. dumnezeu sa o odihneasca in pace!!un suflet mult prea tanar:(((9

    RăspundețiȘtergere
  22. sincere condoleante florine imi pare nespus de rau ptr moartea sotiti tale...treci prin momente foarte grele tre sa fi tare ptr k ai 2 ingerashi de crescut sa nu uiti k sotia ta de akolo de sus te va iubi si pe tine si pe ce i doi ingerashi...sunt un mare fan de al tau asc mel tale imi plak foarte mult te vrem mereu sa compui melodii asa kum faci mereu de ne ungi sufletele k mel tale frumoase...d zeu sa o ierte pe fanica ta!

    RăspundețiȘtergere
  23. condoleante imi pare foarte rau dar o sa treci si peste asta pt ca ai doi copii de crescut si inca o data imi pare rau

    RăspundețiȘtergere
  24. compune si tu o piesa misto ptr ea sa planga fanii =)) IMH

    RăspundețiȘtergere
  25. aa staiiii, ca esti prea prost sa compui tu melodii.... ia-te de pe vreun arab ceva.... DEGEABA DUPA CE MOARE...VREI SA-I FACI POMANA MAREEEE...CA N-ARE NICI O VALOARE.... DROGATULEEEE TU AI BAGAT-O IN PAMANT!!!! IMH

    RăspundețiȘtergere
  26. oricum pacat de ea... era tanara... domnezeu sa aibe grija de ea acolo sus!!! IMH

    RăspundețiȘtergere
  27. dumnezeu sa o ierte...poate k asa a fst sa fie...Dumnezeu a vrut-o langa el..:((:((:((...fii tare florin..noi te iubim:(

    RăspundețiȘtergere
  28. dumnezeu va avea grija de tine, trebuie sa fi tare pt copiii tai ,astfel va fi si ea multumita acolo unde a plecat intre ingeri ,nu te lasa fi tare si arata tuturor ce inseamna sa iubesti si dincolo de moarte

    RăspundețiȘtergere
  29. sunt tot eu acceasi de mai sus ,sunt si eu mama a doi copilasi care sunt viata mea si pt care mi as da viata asa ca ai mare grija de ingerasi tai si fi alaturi de ei nu te lasa si mai ales incearca sa nu decazi fi tare.virginia .buc

    RăspundețiȘtergere
  30. Sincere condoleatze florin......ne pare la totzi nespus de rau....D-zeu tea pus la o incercare grea dar trebuie sa treci peste asta ptr copii tai.....si pentru fanii tai....te asteptam sa ne canttzi din nou.....sa ne catzi despre ea......despre Stefania.......:X:X

    RăspundețiȘtergere
  31. FLorn salam sa sti k eu in special sunt alturi de tine chiar dak sunt mai departe dar sunt cu sufletul aqlo cu tine,si cu siguranta fff multa lume este alaturi de tine....cand am auzit tragedia ma bufnit plansul,nu imi venea sa cred..dar ma rog la D-zeu sa iti dea putere sa treci peste peste,dar trebuie k tu sa fi tare si sa iti asculti prietenii apropiati kre iti vor binele..imi pare rau sincer

    RăspundețiȘtergere
  32. sincere condoleante noi fanii te sustinem te iubim ai grije de angerasi

    RăspundețiȘtergere
  33. IMI PARE FOARTE FOARTE RAU PT FLORIN, IL IUBESC DIN TOATA INIMA, E GREU NICI NU VREAU SA MA GANDESC CE E IN SUFLETELUL LUI, SI AL FAMILIEI, DAR IMI PLACE DE EL CA NU I-A FACUT INMORMANTARE FASTOASA PT OCHII LUMII CI PENTRU LINISTEA LUI, SA TE INTAREASCA DUMNEZEU SI PE COPIII LA FEL, CRED CA SOTIA LUI ACOLO UNDE E ACUM AR VREA SA IL VADA CA POATE SA MEARGA MAI DEPARTE, SA NU-L VADA PLANGAND SI MAI ALES NU CRED CA SI-AR FI DORIT SA SE LASE VREODATA DE MUZICA, FLORINE DRAGA TOCMAI PT EA CONTINUA SA CANTI IMI PARE RAU CA ATI FOST UNUL DINTRE PUTINELE CUPLURI CARE S-AU IUBIT CU ADEVARAT SI CARE ATI FOST MODESTI CONDOLEANTE

    RăspundețiȘtergere
  34. condoleante Dumnezeu s-o ierte!

    RăspundețiȘtergere
  35. dumnezeu a avut nevoie de un inger si el a considerat ca nu putea fi nimen alcineva decat scupa sy iubita ta sotie si mama copiilor tai dar tu de dragul fanicai sy al copiilor vostri va trebui sa te intaresti si sa mergi mai departe pt ca asta sigur isi doreste si fanica deacolo dintre ingeri sa fi alaturi de copii vostri si sa mergi mai departe pt ei pt ca asa poate fi si ea linistita stind ca copii ei sunt bine alaturi de tatal lor si tu va trebui sa ii indeplinesti aceasta dorinta pt a putea sa mearga acolo unde ii este locul adica printre ingeri.syncere regrete,dumnezeu sa o ierte pe prytesa ta sy sa ise deschida portile raiului

    RăspundețiȘtergere
  36. dumnezeu sa o odihneasca.florine fi tare ca ai de crescut doi ingerasi pacat ca nu am putut vedea si noi putin din inmormantare am fi dorit sa o vedem te iubim mult florin

    RăspundețiȘtergere
  37. FLORY SPANIA TOTI RONANI DE AICI SUNTEM ALATURI DE TINE SI COPILASI TAI NIMENNI NU ARE DREPTUL SA VORBEASCA DE DUREREA VUASTRA PENTRU CA TOTI VIN SI PLEACA LA CASELE LOR SI SINGURATATEA DUAR TU O GASESTI DUMNEZEU SA O IERTE DESTINUL SI SUARTA NIMENI NU O PUATE SCHIMBA. TE DESEO LO MEJOR POSIBLE A TI Y TUS CRIOS FUERSA ANIMO Y TODO PALANTE MENTALISATE QUE HASI ES LA VIDA CON BUENOS Y MALOS TENEMO QUE SEQUIR TE QUIEREMO MUCHO A TI A TUS NIÑOS FUERSA PARA EILLOS SOLO A TI TE TIENE

    RăspundețiȘtergere
  38. nu am cuvinte....va iubim mullt floryne ai grija de tine si de cei doi ingerasi...pop

    RăspundețiȘtergere
  39. dumnezeu sa o ierte ca tare frumoasa a fost

    RăspundețiȘtergere
  40. florine sa fii tare pentru ca ai 2 ingerasii de crescut si sincere condoleante pentru stefanisa sotia ibita si printesa ta id meu raluka_frumusik09

    RăspundețiȘtergere
  41. te iubim stefania dumnezeu sa te ierte si sa te odihnesti in pace acolo printre ingeri florin sa treci peste asta penrtu ca ai 2 injerasi de crescut care sunt foarte frumosi

    RăspundețiȘtergere
  42. Domnule Florin Salam: i-mi pare ,rau pentru durerea Dvs.. dar nu sunteti , singur femeia pe, care ati iubito nespus de mult este si azi langa Dumneavoastra. Va inbratisaza de acolo din cer Dumnezeu sa-va dea putere iar pe mama copiilor Dumneavoastra sa-o aseze Domnul IISUS in Rai

    RăspundețiȘtergere

comenturi