sâmbătă, 15 decembrie 2007

I am a legend( Legenda vie)

M-am hotarat sa fac niste rezumate ale filmelor pe care le vad la cinematograf sau de pe ODC. In cazul in care nu stiti ce film sa alegeti puteti cauta pe acest site si veti gasi aceste rezumate ale celor mai interesante filme. In cazul in care aveti nevoie de subtitrari imi puteti lasa un comentariu si sa imi spuneti titlul filmului la care doriti subtitrare si adresa de mail. GRATIS

Asteptat cu nerabdare in America, mai putin promovat la noi, filmul "I am a legend"( Legenda vie) poate fi considerat varianta mai scumpa a deja cunoscutului "28 Days Later".

Dr. Robert Neville (Will Smith) este ultimul om de pe pamant sau cel putin asa crede, deoarece este singurul imun la un virus care s-a raspandit rapid pe Pamant. Alaturi de cainele sau, Robert( W.Smith) isi incearca sa isi petreaca timpul liber astfel incat sa nu se plictiseasca, cauta neincetat supravietuitori, si bineinteles fuge din calea monstrilor mutanti in care s-au transformat oamenii infectati.

Exista in film o scena tragi-comica in care Will Smith gasesete in sfarsit doi supravietuitori, si vrea sa vorbeasca cu ei, dar isi da seama ca aproape a uitat cum e sa comunice cu cineva care nu e caine sau manechin.

3 comentarii:

  1. super tare filmul. l-am vazut fara subtitrare, pentru ca nu am avut de unde sa o iau. daca stiam ca imi poti oferi subtitrare...

    RăspundețiȘtergere
  2. DE UNDE IAU FILMUUUUUUUUUUUUUUU

    RăspundețiȘtergere

comenturi