sâmbătă, 15 martie 2008

Cum cucerim barbatii/femeile?

Cel mai important pas mi se pare ca este pregatirea actiunii. Odata gasit subiectul (tipa/tipul de cucerit) trebuie sondat terenul: ce-i place, ce caracter are, a mai avut alti prieteni/prietene si daca da de ce s-au despartit etc.
Acesta este un moment foarte important, ne putem da seama din aceasta analiza cum trebuie sa atacam problema sau dimpotriva, nu merita efortul si lasam pe altadata�

Daca totusi subiectul merita, atunci trebuie trecut la pasul numarul doi: actiunea propriu-zisa de cucerire. Aici distingem mai multe moduri de atac, functie de ceea ce am descoperit despre subiect:
- daca e o fire melancolica, timida, studioasa, atunci trebuie sa adoptam masuri corespunzatoare: romantism cat cuprinde, invatat poezii, flori (pentru elevi: se pot pune discret in banca pentru inceput ca sa creasca curiozitatea subiectului), invitatii la plimbari prin parc, cu barca pe lac, lectura la greu pentru a putea face fata dialogurilor.
- daca e o fire puternica, de actiune, genul vedeta grupului, atunci masurile trebuie inasprite; se cere actiune in forta, trebuie sa ne creionam personalitatea cat mai rebel, sport la greu pentru masa musculara si vigoare (asa-i place ei), fumatul poate fi in acest caz o bila alba (desi nu mereu). Florile raman o constanta in cazul cuceririi fetelor, atentie insa si ce flori prefere. Daca e si citita efortul va fi mult mai mare, pe langa actiune trebuie si cultura. Aici este un nou moment critic, de decizie: merita asemenea efort? Nu e cumva mai bine o bere cu baietii si poate vom mai gasi altceva?
O ultima observatie: planul de cucerire trebuie sa fie foarte elastic, adaptabil si perfectibil din mers. De obicei realitatea din teren difera enorm de teoria conceputa acasa. Asadar nu va cramponati de anumite proceduri si renuntati la ele daca nu se potrivesc sau nu dau rezultatele scontate.







Alta experienta

Nici eu n-as sti cum am cucerit pe cineva. Intotdeauna am fost eu si a fost cel mai bine. Cui i-a placut felul meu de-a fi, mi-a stat alaturi (cat i-a placut).
La inceput cred ca se intampla ceva fara o pregatire prealabila. Eu personal n-am patit sa pun ochii pe cineva si sa incerc sa-l cuceresc. Daca viata ne-a adus la un moment dat impreuna, in acelasi loc, ne-am placut reciproc si am gasit ceva in comun - se infiripa o discutie si totul curge apoi normal - intr-o directie sau alta - fara artificii si interventii. Imi plac o gramada de chestii si nu mi-e greu sa gasesc macar un subiect comun de discutie pana ma conving daca ne-am potrivi si in alte gusturi/pe alte planuri sau nu. Daca nu - merge fiecare mai departe - in general, lumea nu s-a limitat niciodata la un singur tip. Oricum, in acea scurta perioada in care tatonez terenul (si el face acelasi lucru) cu siguranta nu ma indragostesc nebuneste incat sa nu mai pot fara el. Sau cel putin mie nu mi s-a intamplat :)
Pe de alta parte cred si in dragoste la prima vedere, dar nu dintr-aia obsesiva, ci mai degraba un fel de selectie pe care timpul o va confirma sau nu :ok:

Frumos spus :ok: si e valabil in esenta pentru toti dar eu zic ca aici e o diferenta intre femei si barbati. Barbatii au spirit de pradator, pe langa sarm,cultura si alte calitati native apeleaza si la metode de 'impresionare rapida a victimei' :) Femeile in general se vor cucerite, sunt mai pasive, asteapta, provoaca, testeaza. Fiecare are armele lui si le foloseste din plin. Asta era valabil ca regula principala acum vreo 15-20 de ani (suna nashpa dar asta e: pe vremea cand eram eu tanar :)).
Cred ca aceast joc este si rezultatul societatii patriarhale in care traim. Dar de ceva vreme lucrurile s-au schimbat, emanciparea reala a femeii pare sa diversifice regulile. Am intalnit destule femei care 'ataca' ele primele, ceea ce de altfel poate fi foarte placut :) si ne ofera si noua, barbatilor, posibilitatea sa alegem fara eforturi suplimentare.

Eu sincer sa fiu prefer prima varianta, e mai interesant sa ataci (inclusiv la fotbal unde echipa nationala are o atitudine din ce in ce mai 'feminina' :)) si parca unei fete ii sta mai bine in postura de 'cucerire' :)

Sigur exista dragoste la prima vedere, potriviri 'divine' etc. Aici vorbeam insa de cum sa cuceresti pe cineva care te atrage.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comenturi