duminică, 16 martie 2008

ca in jungla

. Unii vin si altii pleaca: in timp ce Nokia deschide cu succes o fabrica la Cluj, Colgate Palmolive inchide una, la Brasov si muta productia in Polonia. De ce? Ca urmare a “programului de reorganizare al activitatii grupului ce are ca scop eficientizarea si intarirea operatiunilor companie”. Bun subiect de comunicare de criza. Dar poate nu la fel de sustinut ca in alte tari, ca Italia, Turcia sau Marea Britanie, unde Colgate Palmolive face cam acelasi lucru si disponibilizeaza cateva sute de angajati. La noi e mai bine, ne-am oprit la 45 de bucati + asigurari de asistenta din partea companiei pentru angajatii fabricii de la Brasov.

2. Oltchim va disponibiliza 831 de angajati. De unde? Din cadrul Diviziei Agroalimentare, in urma vanzarii activelor acesteia. Alt subiect suculent de criza. 831 e o cifra extrem de mare si buba cred ca va exploda cu zgomot. Ramane de vazut cum va fi gestionata.

Una peste alta, cele 2 situatii sunt perfect normale. E ca-n jungla, cum spuneam mai demult, iar cand vine vorba de profit, de business, cred ca oricine cu capul pe umeri ar fi procedat oarecum la fel. Nu conteaza ce faci, ci cum spui ca ai facut-o. Sau cum o dregi dupa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comenturi